Houden de problemen en het gezeur het nu nooit eens op…. ben er wel een beetje

Forumindex Forums Modellen Astra Houden de problemen en het gezeur het nu nooit eens op…. ben er wel een beetje

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357293
    Corsa_GSi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      [quote]Maar nu moet ik stappen nemen… de fabrieksgarantie houd op. [/quote]

      Ja dus je moet samen met de rechtsbijstand overleggen wat nu te doen.

      Daarna met de dealer alles duidelijk op papier zetten (wat er nog niets goed is volgens jouw en wat je van de dealer verwacht onder garantie).

       

      #18357305
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Daar zijn we mee bezig gister tot diep in de nacht alle mails opgezocht vanaf 3 sept 2016 deze verwerkt met foto.s in een wordt document.

        Mijn vrouw is meer taalvast deze gaat het doornemen en dan onze vriend deze heeft best verstand van consumenten recht.

        Dan dit gebruiken tegen Opel zelf..Dealer en er eventueel nog hulp bij bv consumenten man..rechtsbijstand ..anwb..

        De moordte oplossing is een gelijkwaardige nieuwe Astra.. maar dat zal wel te mooi zijn.

        Deze Adtra toch persoonlijk uitgezocht bv ik heb AGR stoelen voor mijn rug schuifdak afkoppelbare trekhaak.. en 3 jr extra garantie gekocht.

        Ik wil niet bijbetalen of zeer minimaal.

        Twee berichtjes terug zie je een berichtje van kietje.. zelfde kleur veel dezelfde opties maar deze is veel luxer. Ok heeft wel over de 50 000 gelopen onze 13000 km…

        En er moet garantie bijgekocht.

        Zelf zo inruilen op deze moet ik best een paar duizend bij leggen.

        Ik zeg Broekhuis ruil onze met deze zonder bijbetaling… met 1 jaar 100% garantie. Helaas zal daar heen extra garantie bijgekocht kunnen worden bv 2 jaar na 1 jaar Opel garantie.

        Maar ik vrees dat men dat niet doet…

        En wat koop ik dan… de 1.4 motor kent ook problemen… stotteren bij bepaalde touren en dan het pingelen… daar is nu wel dexos1 gen 2 olie voor maar wat is er al beschadigd van binnen…? Je merkt ik heb een trauma.. dat krijg je na 20 maanden stress en ellende… onze tranen staan regelmatig op het netvlies..

        We gasn zien hoe we enigzinds tevreden kunnen worden.. nu alweer 3 dingen erbij op de likhst van nog te doen… raamrubber deur achter zowel uitwendig als inwendig. Boven deurrubbers van achterdeur en voordeur roest.. handgreep luik naar recervewiel stuk.

        Waat stopt dit alles wat niet hoort gaat stuk aan onze auto.. wanneer stopt dit.. en hoe moet dat straks met eventueel extra garanyie wordt dat een welles niettus spel en zeer veel stress? Vb de module schuifdak was stuk ook garage vond het vreemd.. ik vraag kan dat niet door het vocht komen? Antwoord nou dat hoeft niet hoor… kijk tja ba de fabrieksgarantie 3 sept had ik dat zelf kunnen betalen..

        Kortom ik rijd 33 jaar Opel en dan nu dit.. dat werkt niet positief.

        We gaan zien hoever we komen.

         

        #18357306
        aapje1963
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 July 2006

          [quote quote=18357265]Of ga achter deze aan: https://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/astra/40631094?policy=accepted&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F Van mij geweest en probleemloos. Misschien kun je een mooie deal maken.[/quote]

          Kietje had jij ook wel als het koud en vochtig was dat de glasplaat van je schuifdak beslagen.. nattig was?

          Of was deze altijd wat voor weer ook droog?

          Ik wil dit graag weten… mijne was best regelmatig beslagen.. met vochtig kouder weer zeg onder de 8 graden.

          Gr Arnold..

          #18357311
          Kietje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2016

            Nooit (vocht) problemen mee gehad.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.