Elektrishe ramen en versterker

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Elektrishe ramen en versterker

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230045
    Insanity
      Lid sinds:
      31 October 2010

      Ik heb gister zelf me sub en versterker ingebouwt.

      Nadat ik dit had gedaan wilden me ramen opeens niet meer automatische naar beneden:S?
      Weet iemand hier een oplossing op.

      En dan nog iets met de versterker.,
      Ik had de spanningskabel aangesloten aan (zo ver ik weet) het goede draadje achter me radio. Zodat als ik me sleutel uit het contact haal dat de versterker uitgaat. Dit gebeurt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Of zal ik toch echt een schakelaar er in moeten zetten.

      Auto is btw een Opel Corsa B

      Insanity

      #17780833
      Erwin1987
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2009

        Als je hem op remote of antenne hebt zitten moet ie zelf aan en uitgaan.
        en ik weet dat bij mijn auto( vectra-b) je als de accu los is geweest, even de ramen moet in leren door raam helemaal naar beneden te doen en knop 2 sec vast te houden en dit hetzelfde bij naar boven en dan bij alle ramen.

        Erwin

        #17780834
        carlover
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 December 2004

          probleem van de ruiten:

          je hebt je accupool(en) los gehad?

          even ruit helemaal omlaag in 1 keer en vasthouden,je hoort vanzelf wanneer je los kunt laten.
          dan helemaal omhoog in 1 keer en ook weer even vasthouden.desnoods even herhalen.
          dan moeten ze weer automatisch gaan.

          je hebt de versterker aan de blauwe draad gelegd van de radio?en dan op de rem(ote) van de versterker?
          dan moet hij uit en aan gaan als je de radio uit of aan zet.

          #17780835
          Insanity
            Lid sinds:
            31 October 2010

            Bij mij heet de remote P.CON(p contact ofiets dergelijks dus)als ik vandaag of morgen de radio er weer uit trek laat ik wel een foto zien waarop ik m heb aangesloten.

            #17780836
            Erwin1987
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 September 2009

              wat voor een radio gaat het en wat voor versterker?

              Erwin

              #17780837
              Insanity
                Lid sinds:
                31 October 2010

                een Kenwood KAC-6403 500W versterker (link: http://www.kenwood.nl/products/car/versterkers/KAC-6403/)

                en een JVC radio type KD-R401 (link: http://www.halfords.nl/shop/multimedia/autoradios/102134)

                #17780838
                KadeTT92
                  Lid sinds:
                  21 April 2010

                  (p con) heb ik bij mijn auto ook de remote op aangesloten.
                  had dit op het begin niet gedaan waardoor ik de volgende dag met een lege accu stond :P beginners fout

                  #17780839
                  Vinci
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2009

                    Even voor 5 euro bij de gamma een multimeter halen en dan kun je zo meten of de remote spanning schakelt op contakt of niet. En als je van plan bent dat ding vaker te gebruiken kun je wellicht een duurdere kopen ook…

                    Ongelukkige benaming trouwens P.con…. Lijkt ook wel erg op “continu” in plaats van “contact”…

                    #17780840
                    Insanity
                      Lid sinds:
                      31 October 2010

                      Maar die blauwe draad gaat van me radio naar een bepaald klein kastje ergens achter me radio. Moet ik m daar uit halen of een stukje strippen en daar me P.con op aansluiten?

                      Insanity

                      #17780841
                      Insanity
                        Lid sinds:
                        31 October 2010

                        Allemaal bedankt voor de reacties het is net helemaal gelukt!

                        #17780842
                        carlover
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 December 2004

                          :thumbup

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.