Eigen profiel

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18330004
    Shane_Astra_g
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 December 2012

      Allereerst moet ik zeggen dat ik na een tijdje te wennen aan het nieuwe forum, dit een goede update vind!

      Het eigen prfiel is ook leuk. Is het een idee om binnen het eigen profiel ook eigen projecten bij te houden. Dus dat iedereen op het profiel van iemand gelijk door kan klikken naar ombouwprojecten e.d.

      Het viel me trouwens op dat de thumbnail foto zeg maar best klein is? Kan dit groter?

      #18330102
      Floeske
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2016

        Hier ben ik een hele grote voorstander van! zou heel gaaf zijn om projecten te koppelen aan je profiel!

        #18330110
        Senatorman
        Beheerder
          Lid sinds:
          7 November 2016

          Lang niet iedereen zal dit gebruiken. Ook zijn lange urls in het profiel niet bevorderlijk voor mobiele gebruikers. (De url kan naast het thema doorlopen)
          Bij het profiel kan je nu een stukje over jezelf zetten. Links zijn hierin ook mogelijk. Volgens mij is dit een mooie plek om over je projecten te schrijven met een link naar het topic.

          #18330177
          Shane_Astra_g
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 December 2012

            En het profiel plaatje? Die is veel kleiner geworden dan hoe het was op het oude forum. Is het niet een idee dit te vergroten?

            #18330178
            Senatorman
            Beheerder
              Lid sinds:
              7 November 2016

              Ben al een uurtje aan het zoeken geweest waar en hoe ik die moet wijzigen. Maar geduld, ik ben warm

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.