EIFEL-RALLYE DAUN 2014.

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint EIFEL-RALLYE DAUN 2014.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267223
    OPEL XTREME
      Lid sinds:
      1 April 2010

      Ben afgelopen vrijdag bij deze rally geweest. Wat een Superrally. Het lijkt wel op een rijdend rallymuseum met ruim 200 deelnemers uit vele landen Van OPEL Manta400, vele Kadett’s C, Lancia’s 037/ Stratos, Ford RS200 en ga zo maar even door. Ruim 4000 digipics kunnen maken. Echt een aanrader ….al was het een hele lange dag voor de echte ,,OPEL,, Rallylefhebber.
      Vooral de Bosch Super Stage was supergaaf met zijn jump, waterbak en driftbocht.

      groetjes OPELXTREME.

      #18245272
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Het begon eigenlijk al op Donderdag met de shakedown, vrijdag had je 2 proeven en zaterdag nog 6 stuks.

        De showproef op vrijdag is inderdaad een leuke proef, ook om te rijden.

        In ieder geval een aanrader voor liefhebbers van oud rallymateriaal.

        #18245273
        OPEL XTREME
          Lid sinds:
          1 April 2010

          Zeker Henk een aanrader….. jullie kwamen er mooi dwars door heen !!!!!

          Zijn jullie dit jaar nog te aanschouwen in Nederland, b.v Hellendoornrally of Twenterally ?????

          groetjes OPELXTREME

          #18245274
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Bedankt voor het compliment. :thumb

            We hebben op dit moment geen plannen om dit jaar nog te rijden, we zien wel wat op ons pad komt, heb wel vele uitnodigingen gehad overigens.

            Zaten een paar hele interessante bij.

            Ik heb wel de celica uitgeleend voor de heuvelklim in Teuven, daarna denk ik er nog over om nog 1 rally te doen met die wagen, welke dat weet ik nog niet.

            Ik wil eigenlijk eerst weer even door met het bouwen en prepareren van een paar wagens, d’r staat onderhand genoeg in de wachtrij.

            #18245275
            turbosix
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 November 2010

              Heel toevallig waren wij vrijdag naar de rodelbaan en wildpark in Daun, niet wetende dat die rally er was.
              Toen we het centrum in gingen voor een broodje troffen we toevallig het rally parcours aan.
              Samen met de familie toch even een halve dag staan genieten van al het moois op het start terrein en langs de route.
              Wel jammer dat het weer niet geweldig was maar toch heel wat bijzonder spul gezien!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.