egr klep demonteren?

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila egr klep demonteren?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219195
    De winter
      Lid sinds:
      26 March 2010

      Ik heb een 2.0 DTI uit 2005 en heb motorstoring,
      uit laten lezen en er kwam naar voren dat de EGR klep storing gaf. De garage heeft de 2 boutjes las gehaald maar de klep kwam niet van de inlaat af.

      Weet iemand hoe deze verder vast zit en of dit een voorkomend probleem is?

      #17647591
      jsgsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 July 2004

        Deze kleppen kunnen inderdaad soms heel erg vast zitten.
        Goed inspuiten met een kruipolie (eventueel paar keer herhalen en een tijd in laten werken) en daarna proberen eruit te “wrikken” dan zou het toch moeten lukken.

        #17647592
        janneman vectra c
          Lid sinds:
          19 October 2008

          Heb de mijne (en vele andere van dit forum) laten tunen bij EDS en de EGR is daar uitgeschakeld dus weg probleem met de EGR klep.

          Jan

          #17647593
          De winter
            Lid sinds:
            26 March 2010

            Beste Jan,

            Heb je voor mij een telefoon nummer van EDS, ik zal dan eens even bellen want ben wel benieuwd wat dat dan gaat kosten.

            Ik hoor graag van je.

            John

            #17647594
            janneman vectra c
              Lid sinds:
              19 October 2008

              origineel gepost door De winter
              Beste Jan,

              Heb je voor mij een telefoon nummer van EDS, ik zal dan eens even bellen want ben wel benieuwd wat dat dan gaat kosten.

              Ik hoor graag van je.

              John

              EDS-Motorsport.de daar kan je alles zien en met kerst hebben ze altijd een aanbieding(voor mij was het afgelopen jaar 349,-) dit jaar gaan ze van het vectra gedeelte ik denk met een man of 5.

              Gr Jan

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.