Een te restaureren A-Manta te vinden in Kruisland.

Forumindex Forums Modellen Manta Een te restaureren A-Manta te vinden in Kruisland.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    akonings

Voor een kennis ben ik vandaag mee wezen kijken voor een 2CV-tje.
      Daar bij een handelaartje gekomen die uiteraard veel Frans spul had.
      Bleek er hélémaal achter de loods buiten nog een witte A te staan.
      Uiteraard flink groen uitgeslagen en de ramen van binnen met de nodige condens.
      Shame on me heb ik ‘m niet beter bekeken, ik kwam immers voor dat eendje voor die kennis van me.
      Voor degenen die het aandurven: hij staat bij Martien Mooiman in Kruisland; ( Roosendaal / Oud Gastel )
      http://www.martienmooijman.nl/
      Volgens de beste man liep de motor, was er werk aan ‘maar was hij nog best te redden’.
      Ik heb er zelf geen belang bij, ik heb nu al wat projecten en géén ruimte / tijd, ik heb dus gefaald de wagen echt goed te bekijken, zelfs gefaald om maar even een fotootje te nemen, maar degenen die een projectje zoeken kunnen prima zelf in de telefoon klimmen en het zelf regelen. Misschien heeft er ook al iemand anders dat ding gezien en ‘m aan een beter inspectie geworpen dan ik. Mocht dit iemand z’n ideale restauratiebasis zijn; dan uiteraard graag gedaan; mocht het ding tegenvallen of wat dan ook dan kan ik daar helaas ook weinig aan doen… ik meld het voor degenen die een restauratieproject zoeken, in de omgeving Roosendaal / Bergen op Zoom.

Grt Arian.

akonings

Ow ja, en géén NL kenteken.. Dat je het maar weet.

JOZO

Deze Manta is mij 2 jaar geleden ook aangeboden door Martien. Hadden toen bruiloft van Manta vrienden in Kruisland, dus stonden daar een hoop Manta’s op het plein. Hij zat toen op het terras van die kroeg en aangezien ik de enigste was met een A-tje kwam hij naar mij.. Verder niet naar de Manta weze kijken, was niet interessant voor mij en ik moest toen bier drinken :)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.