ecu probleem vectra C z18xe 2003

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum ecu probleem vectra C z18xe 2003

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364232
    Hans AG
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 December 2013

      Hallo,

      ik zoek iemand met een tech2 in de omgeving lelystad… :yahoo: :help:    mijn auto staat thuis voor de deur en kan niet starten vanwege de ECU die niet communiceert.

      Hierbij zie ik ook geen motorlampje opkomen.   Met een donor ecu (met security code) zie ik wel een motorlampje branden maar deze is nog niet gekoppeld.

      Ik heb het idee dat de CIM unit (waar contactslot op zit)    gewoon goed is.   wel is 1x 2 weken voor stilstand op snelweg de cruise control uitgevallen.

      De accu was ook niet al te best dus dat kan ook een combinatie zijn hiermee.  Maar ook met andere auto ernaast voor opladen accu wil ie niet starten.

      wat het precies is is dat er geen contact gemaakt wordt met de ecu.   of dat het nu de sleutel is wat natuurlijk zou kunnen of de ecu is de vraag.    ik krijg ook geen obd2 foutcode eruit.       daarnaast met de andere donor ecu erin heb ik geen foutcodes op die ecu dan.

       

      ik heb een probleem met de ecu van mijn auto. B-)

      Ik heb al een andere ecu met security code.   Alleen heb ik geen tech2   en opcom versie 1.45 werkt helaas niet voor de vectra c (versie 1.39 werkt wel voor astra h en meriva)     vectra c wordt helaas niet geheel ondersteund door opcom.

       

      Wie kan een ecu koppelen aan mijn auto?   ofwel wie heeft hier een TECH2 die berijd is tegen vergoeding mijn ecu te programmeren op de immo.

      Tips zijn welkom.    dus complete immo ombouw van een andere auto kan ook weet ik.   wie heeft hier ervaring mee? of dit aan de orde gehad?

       

      bedankt :cheers: ,

      Hans

      #18364234
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Heb je de auto security code? Ik kan je helpen maar ik moet komen vanuit Capelle aan den IJssel.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.