Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › economy meter
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2010 om 22:46 #17223734
Mijn economy meter doet het niet meer. Die blijft ineens de hele tijd in het rood staan:thumbdown. Wordt die aangestuurd door de brandstof pomp relais?
Groeten
Eric21 juli 2010 om 05:15 #17701924AnoniemLid sinds:
1 January 1970kijk even of het slangetje los zit van de aansluiting achter het dash of bij het motorblok. ;)
21 juli 2010 om 09:46 #17701925Zuinig zijn de jongens toch niet, maar om hem nu de hele tijd in het rode te zien staan!:hmmz:o
Das ook niet fijn.
Wat Ron zegt kijk even naar de aansluitingen.21 juli 2010 om 10:16 #17701926Laatste tank toch een dikke 1op10 gehaald:D:D:D:D
Auto staat nu even niet in de buurt. Ik ga Vrijdag naar huis en dan kan ik kijken naar slangetjes.
Afgelopen Zondag was ik echt even heel dom bezig. Ik ga tanken, lees een briefje dat aan de pomp hangt en er kwam iemand met mij kletsen. Toen ik de slang eruit haalde kon ik even de ANWB bellen:cry:cry:cry:cry :mad:. Ik snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren:mad::mad:21 juli 2010 om 10:30 #17701927origineel gepost door champo
Laatste tank toch een dikke 1op10 gehaald:D:D:D:DAuto staat nu even niet in de buurt. Ik ga Vrijdag naar huis en dan kan ik kijken naar slangetjes.
Afgelopen Zondag was ik echt even heel dom bezig. Ik ga tanken, lees een briefje dat aan de pomp hangt en er kwam iemand met mij kletsen. Toen ik de slang eruit haalde kon ik even de ANWB bellen:cry:cry:cry:cry :mad:. Ik snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren:mad::mad:diesel getankt?:o
21 juli 2010 om 12:02 #17701928origineel gepost door champo
Laatste tank toch een dikke 1op10 gehaald:D:D:D:DAuto staat nu even niet in de buurt. Ik ga Vrijdag naar huis en dan kan ik kijken naar slangetjes.
Afgelopen Zondag was ik echt even heel dom bezig. Ik ga tanken, lees een briefje dat aan de pomp hangt en er kwam iemand met mij kletsen. Toen ik de slang eruit haalde kon ik even de ANWB bellen:cry:cry:cry:cry :mad:. Ik snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren:mad::mad:Dat is hartstikke mooi 1 op 10 :thumbup
Ik rij nu 1 op 5 (op benzine)
Maar volgende maand gaat mijn 2.5E met TH180 bak eruit en komt er een C30NE uit een Omega met 265 getrag :wors eronder, dan moet ik dat ook wel gaan halen.21 juli 2010 om 12:23 #17701929Neem toch een ander daschbord zonder die flauwe meter,die meter werkt alleen op vacuum en is zo betrouwbaar als een pedofiel in de speeltuin,die is niet betrouwbaar,ik zou gewoon een ander daschbord nemen zonder die flauwe meter.
21 juli 2010 om 15:41 #17701930je word er gewoon zenuwachtig van als je er naar kijkt :o:o:P
21 juli 2010 om 16:02 #17701931AnoniemLid sinds:
1 January 1970als ie achter het dash los is , dan kan je het wel ruiken tijdens het rijden :sleeping
ach, en heb je last van die meter, dan kun je de aansluiting bij het blok gewoon afdoppen :thumbup
21 juli 2010 om 17:57 #17701932origineel gepost door sw16v
je word er gewoon zenuwachtig van als je er naar kijkt :o:o:Porigineel gepost door monzaron
als ie achter het dash los is , dan kan je het wel ruiken tijdens het rijden :sleepingach, en heb je last van die meter, dan kun je de aansluiting bij het blok gewoon afdoppen :thumbup
ron hij bedoelt denk ik dat de meter alleen maar in het rooie licht niets te doen en dus erg oneconomisch rijdt:thumbdown
hoef die hem ook niet af te doppen:hmmz
21 juli 2010 om 21:52 #17701933origineel gepost door Uniek
origineel gepost door champo
Afgelopen Zondag was ik echt even heel dom bezig. Ik ga tanken, lees een briefje dat aan de pomp hangt en er kwam iemand met mij kletsen. Toen ik de slang eruit haalde kon ik even de ANWB bellen:cry:cry:cry:cry :mad:. Ik snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren:mad::mad:diesel getankt?:o
:(:( ja.
Dat die meter niet nauwkeurig is maakt me ook niet zoveel uit, maar hij moet het gewoon doen. Stationair voor een verkeerslicht staat hij in het groen en daar klopt natuurlijk geen drol van.:P
21 juli 2010 om 22:25 #17701934oeps sorry ron de meter staat dus wel de andere kant op:cool:
@champo ik zelf heb hiervoor een astra diesel gereden die reed er perfect op hoor:P
sorry ;)verder voor je probleem kan ik je niet echt helpen maar als het aan het metertje ligt
heb ik hier nog een dashbord liggen, je mag hem ook wel proberen als je wiltik woon in almeloooooooooooooooooo en kom vaak in enschede
22 juli 2010 om 09:14 #17701935Bedankt voor het aanbod Uniek!!:):):) . Dat Diesel geval was echt mega dom. Die actie zat er eigenlijk wel een beetje aan te komen aangezien het al een hele tijd geleden was dat ik iets stoms had gedaan. Dus nu kreeg ik het terug met extra rente.
Maar kon toch niet wachten en ben net even naar huis gereden om te kijken. Ik had he betreffende slangetje ook snel gevonden en weer aangesloten. Hij doeit t wederking:. Bedankt iedereen!!:thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.