Echt goede carkit Vivaro

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226667
    Gommel
      Lid sinds:
      10 June 2007

      Hoi allen,

      ik wil toch graag mijn Vivaro uitrusten met een carkit, maar heb al veel gehad die in mijn ogen toch niet voldoende zijn voor een bus met het meekomend lawaai…

      Iemand echt erg goede ervaringen? Heb al een paar keer een parrot en Nokia CK7W gehad, maar volgens mij is dat niet afdoende voor de bus.

      Iemand ideen/tips met ervaring?

      #17737572
      twistam
        Lid sinds:
        18 June 2007

        Mijn vader heeft in de Zafira een Parrot CK3100. Zat er bij aanschaf al in. Werkt prima, zeer eenvoudig. Werkt alleen niet 100% samen met de HTC S740 die hij van het werk heeft. Met mijn Nokia N97Mini werkt hij uitstekend.
        Geluidskwaliteit is erg goed, en voor de andere kant van de lijn ben je goed te verstaan. (overigens wel een klein beetje je stem verheffen). Dit is dan wel een Zafira CDTI, niet de aller stilste wagen, maar denk wel dat een bus rumoeriger is. Dus misschien andere Vivaro rijders met enige ervaring?

        #17737573
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          heb in de sprinter van t werk
          dubbelcabine

          ook een parrot de 3200
          bevalt best goed eigenlijk;)

          #17737574
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            de vivaro is over het algemeen flink stiller als een sprinter vanbinnen, dus dat moet dan ook wel goed gaan in een Vivaro.

            Willem

            #17737575
            Gommel
              Lid sinds:
              10 June 2007

              Dacht dat die moderne sprinters echt stil waren, maar een parrot heb ik al geen mega ervaringen mee in een personenauto. Zit toch altijd geluids kwaliteitsverschil in.

              #17737576
              GerardOPC
                Lid sinds:
                10 August 2010

                Gewoon een zwanenhals microfoon gebruikt, dat scheelt heel veel.
                Zijn zowel voor de nokia als parot te verkrijgen.

                #17737577
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  origineel gepost door wim-v6
                  de vivaro is over het algemeen flink stiller als een sprinter vanbinnen, dus dat moet dan ook wel goed gaan in een Vivaro.

                  Willem

                  de oude sprinters heb je gelijk inderdaad
                  maar heb nu een vrij jonge sprinter
                  en die is ook aardig stil
                  is ook n v6 turbo automaat
                  en erg dorstig:o

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.