E Kadett valt dood tijdens het rijden. 1.4i 1989

Forumindex Forums Modellen Kadett E Kadett valt dood tijdens het rijden. 1.4i 1989

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373023
    adam opel 83
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 May 2013

      Mijn kadett reed al de slecht, stotteren minder vermogen en af en toe sloeg ie stationair af. Nu heb ik de bobine, ontstekingsmodule, verdeler, rotor, bougies en kabels vervangen. Alles nieuw. Ik starte de auto duurde even en hij liep. En mooier dan eerst. Ik ging een stukkie rijden en na ongeveer een kilometer dood. Hij deed helemaal niks meer. Brandstof realais gecheked. Deze deed het. Voor de zekerheid nog even overbrugd zonder resultaat. Startermotor draait rond ik heb een vonk. Ik begrijp even niet wat er aan de hand kan zijn. Nu heb ik ik het idee dat het voorkomt als de automatische choke uitgaat. Maar ik weet niet zeker of dat er iets mee te maken kan hebben. Zijn hier nog vakmensen met bruikbare tips.

      :help:

      Mvg Adam

      #18373031
      adam opel 83
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 May 2013

        Het is de brandstofpomp of het relais. Wat gebeurd er al ik het relais overbrug. Dan weet ik zeker dat de pomp kapot is. Of het relais. Maar kan het kwaad want ik kan ook tijdelijk een handmatige schakelaar er tussen zetten voor tijdelijk

        #18373103
        adam opel 83
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 May 2013

          Is al klaar ik heb niemand nodig

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.