DVD800 mappenstructuur

Forumindex Forums Modellen Insignia DVD800 mappenstructuur

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360178
    durkboersma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 September 2018

      Beste Opel-vrienden,

      Sinds gisteren staat er een Insignia Sports Tourer 2.0 diesel uit 2011 op de oprit. Hele fijne auto, met automaat, mahogony-bruin, grote velgen, lederen sportstoelen (verwarmd en geventileerd) en een DVD800. Tot mijn grote verbazing wil deze DVD800 niet de USB-schijf pakken die ik voorheen in mijn V40 gebruikte. Bij het nalezen van het boekje blijkt dit inderdaad niet ondersteund te worden. Maar ik kwam er ook achter dat de mappen op mijn nieuwe USB-stick ook niet worden gebruikt. Hij lijkt alle nummers gewoon in de root te gooien. Is hier een oplossing voor c.q. wordt dit anders met firmware updates?

      Daarnaast, klopt het inderdaad dat er geen nieuwe kaarten meer uitgebracht worden voor MY2011 voor deze navi?

      Ben benieuwd!

      Hartelijke groet,

      Durk Boersma

      #18360195
      Riesje69
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 March 2012

        Hoi Durk,

        je hebt een dvd nodig waar een update op staat.
        Er is iemand op marktplaats die de DVD800 verkoopt en voor zijn huis kunt installeren.
        Hij woont meen ik in Zevenbergen.
        Vraagt er rond de € 100,- voor.
        Een originele bij de Opel dealer zal zo’n €180,- kosten echter daar kan nog 10% vanaf als je lid wordt van My Opel.
        Eventueel updaten naar wat er op past kan ik voor je doen. DVD800 2016-2017 in mijn bezit.

        Groetjes Ries.

        #18360218
        durkboersma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 September 2018

          Hoi Ries,

          Begrijp ik goed dat de update van de navigatiesoftware zelf zorgt voor de mappenstructuur in de USB-stick? En dat ik daarna een update van het kaartmateriaal kan doen naar 2016-2017 of later? Dus ik zou eventueel ook alleen de update van de software kunnen doen, zodat mijn mappen van de USB-stick werken, en daarna de kaartupdate niet doen?

          Gr. Durk

          #18360465
          Riesje69
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 March 2012

            Hoi Durk,

            op de DVD zit een software update die hij eerst automatisch installeert voordat de landen erop worden gezet naar keuze.
            Volgens mij past er benelux op en Duitsland of Frankrijk.
            Een usb stick heb je niet nodig. In de radiounit zit een 1 of andere opslagmedium.
            Jou navigatie is dus enkel te updaten met een DVD.

            Groetjes Ries.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.