Dus ik heb proefgereden in een gebruikte 09 Opel Insignia 2.0 CDTI

Forumindex Forums Modellen Insignia Dus ik heb proefgereden in een gebruikte 09 Opel Insignia 2.0 CDTI

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18462721
    kebinheds
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 April 2022

      En de koppeling voelt alsof hij op veren staat als ik hem loslaat, niet soepel, wat kan hier mis zijn? Ook werken de parkeersensoren niet, kan een slechte parkeersensor ervoor zorgen dat ze allemaal niet meer werken? Ty zo veel van tevoren.

      #18462755
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Google maar 2.0 opel insignia oil seal. Deze motoren zijn zo slecht …

        #18463016
        Insigniauser
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2014

          [quote quote=18462721]En de koppeling voelt alsof hij op veren staat als ik hem loslaat, niet soepel, wat kan hier mis zijn? Ook werken de parkeersensoren niet, kan een slechte parkeersensor ervoor zorgen dat ze allemaal niet meer werken? Ty zo veel van tevoren.[/quote]

          Parkeersensoren kun je via het menu in- en uitschakelen. Misschien staan ze (door de vorige eigenaar) ingesteld als “uit”. Gaat het lampje in de knop van de sensoren wel branden als je de achteruit inschakelt? Als je vooruit op iets afrijdt doen ze niets, tenzij je zelf de knop activeert.

          Vwb de koppeling, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt “met op veren staan”? Kan een probleem zijn met het 2 massa vliegwiel, of drukgroep/ koppeling. Koppeling is hydraulisch bediend, kan lucht in zitten. Kwestie van ontluchten. Maar is zo zonder verdere uitleg niet echt aan te geven wat er mankeert.

          Los hiervan, je hebt proefgereden, maar heb je de auto ook aangeschaft? Wat is de intentie van je vraag nu?

          #18464711
          kebinheds
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 April 2022

            En de koppeling voelt alsof hij op veren staat als ik hem loslaat, niet soepel, wat kan hier mis zijn? Ook werken de parkeersensoren niet, kan een slechte parkeersensor ervoor zorgen dat ze allemaal niet meer werken? Ty zo veel van tevoren https://speedtest.vet/ https://showbox.tools/.

             

            I got this,..

            #18468662
            tijne
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 January 2005

              zo snel mogelijk de carter pan er afhalen en de seal vervangen.

              er word gesteld dat de versnellingsbak er af moet om de carter pan er af te krijgen maar dat is niet waar.

              als je de motor handmatig rond draai en je kijkt er onder dan kom je 2 gleuven tegen waardoor je precies de 2 verstopte boutjes kan los halen.

              doe dit echt en als je de staat van de motor wil weten even de middelste lager kap verwijderen en kijken of je hier schade ziet. zo ja niet meer mee rijden en verkopen of motor revisie.

              helaas spreek ik uit ervaring.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.