Dumpvalve z20leh

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Dumpvalve z20leh

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276223
    DeMeistah
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 December 2010

      Wie heeft er ervaringen met een dumpvalve op de z20leh/let?
      Heb er een mooie milltek onder hangen nu en zou leuk klinken met een beschaafde dumpvalve.

      Krijg je er bij deze motoren minder vermogen door? Of motor storingen?
      Ook zou ik graag alles onder de kap origineel willen houden, of moet ik perse buizen gaan vervangen?

      #18316692
      Maurice89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2009

        Het kan natuurlijk bijna iedereen heeft er een overdreven gezegd.
        De ene rijdt er met plezier mee de andere klaagt er over de ecu kan er beetje door van de wap raken door het regelen ik kan je dit helaas niet echt uitleggen maar vraag maar eens op opc power club is een Facebook pagina.

        #18316693
        Arjanopc
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 March 2016

          Ik had er een gekocht bij mtech, mooi afblaas geluid, en zeker geen vermogen verlies. Het erop zetten is niet veel werk,al heb ik dat niet zelf gedaan. Ps ik had een leh.

          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

          #18316694
          Arjanopc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 March 2016

            Foto,s dubbel

            #18316695
            Arjanopc
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 March 2016

              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk[/quote]

              #18316696
              DeMeistah
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 December 2010

                Dat ziet er super netjes uit arjan! Overal waar ik zoek zie ik gasten met van die blauwe buizen, ieder zijn ding maar ik hou van origineel.
                Heb jij last van je ecu erdoor? Ik weet dat bij sommige auto’s hij de lucht bij het luchtfilter meet, daarop afstelt met benzine, en als hij vervolgens een deel afblaast je met teveel benzine zit. Even simpel gezegd. Denk dat dat is waar jij het over hebt maurice.

                #18316697
                Arjanopc
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 March 2016

                  Welnee geen enkel probleem. Alleen als je een 100% open dumpvalve koopt krijg je problemen. Ee zit een sensor bij de turbo de de druk meet als de druk te snel wegvalt gaat de motor in zijn noodloop progamma. Omdat te voorkomen moet je dus zo’n dumpvalve hebben zoals ik had. Op die foto zie ja dat blauwe slangetje dat gaat naar de sensor zo krijg geen problemen, en toch een mooi afblaas geluid.

                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  #18316698
                  DeMeistah
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    4 December 2010

                    Heb je misschien een filmpje van het geluid? En hoe zit de jouwe precies bevestigd ten opzichte van degene waar je wel buizen moet vervangen? Of heb je in de originele moeten zagen?

                    #18316699
                    Arjanopc
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 March 2016

                      Je kan hem er zo opzetten, zonder te zagen. Ik zou zeggen kijk eens op de site van mtech, dan zie gelijk wat erbij zit en waar hij komt te zitten. Ik kan je niet helpen met een filmpje, ik heb de h opc niet meer.

                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      #18316700
                      turbosix
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 November 2010

                        Die van Mtech is dacht ik een Bailey DV26D, die heb ik ook gehad, klinkt mooi! maar een aangepaste Collins Klink nog veel mooier en heeft minder snel last van storingen.
                        Ik weet niet of Andre Botter (Botter Tuning) ze nog heeft, zit hier ook op het forum.

                        #18366480
                        AstraOPC2010
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          8 March 2010

                          Ik heb een Z20LER standaard en er een baileys DV26 D ? opzitten

                          Met dubbele piston is dat.
                          Het rijd in de stad ok, maar de snelweg soms een hapering bij 100 kmh tot 130kmh
                          Had m gedemonteerd (door garage) ivm noodloop in duitsland.
                          Vacuum vanaf de lange buis naar de turboklep,moet vacuum misschien toch vanaf brandstofregelaar net onder de intake?

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.