Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Dumpvalve z20leh
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 24 mei 2019om 21:53 door AstraOPC2010.
-
AuteurBerichten
-
13 april 2016 om 21:40 #17276223
Wie heeft er ervaringen met een dumpvalve op de z20leh/let?
Heb er een mooie milltek onder hangen nu en zou leuk klinken met een beschaafde dumpvalve.Krijg je er bij deze motoren minder vermogen door? Of motor storingen?
Ook zou ik graag alles onder de kap origineel willen houden, of moet ik perse buizen gaan vervangen?13 april 2016 om 22:10 #18316692Het kan natuurlijk bijna iedereen heeft er een overdreven gezegd.
De ene rijdt er met plezier mee de andere klaagt er over de ecu kan er beetje door van de wap raken door het regelen ik kan je dit helaas niet echt uitleggen maar vraag maar eens op opc power club is een Facebook pagina.14 april 2016 om 09:03 #18316693Ik had er een gekocht bij mtech, mooi afblaas geluid, en zeker geen vermogen verlies. Het erop zetten is niet veel werk,al heb ik dat niet zelf gedaan. Ps ik had een leh.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
14 april 2016 om 09:04 #18316694Foto,s dubbel
14 april 2016 om 09:05 #18316695Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk[/quote]
14 april 2016 om 14:07 #18316696Dat ziet er super netjes uit arjan! Overal waar ik zoek zie ik gasten met van die blauwe buizen, ieder zijn ding maar ik hou van origineel.
Heb jij last van je ecu erdoor? Ik weet dat bij sommige auto’s hij de lucht bij het luchtfilter meet, daarop afstelt met benzine, en als hij vervolgens een deel afblaast je met teveel benzine zit. Even simpel gezegd. Denk dat dat is waar jij het over hebt maurice.14 april 2016 om 17:00 #18316697Welnee geen enkel probleem. Alleen als je een 100% open dumpvalve koopt krijg je problemen. Ee zit een sensor bij de turbo de de druk meet als de druk te snel wegvalt gaat de motor in zijn noodloop progamma. Omdat te voorkomen moet je dus zo’n dumpvalve hebben zoals ik had. Op die foto zie ja dat blauwe slangetje dat gaat naar de sensor zo krijg geen problemen, en toch een mooi afblaas geluid.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
14 april 2016 om 17:03 #18316698Heb je misschien een filmpje van het geluid? En hoe zit de jouwe precies bevestigd ten opzichte van degene waar je wel buizen moet vervangen? Of heb je in de originele moeten zagen?
14 april 2016 om 18:27 #18316699Je kan hem er zo opzetten, zonder te zagen. Ik zou zeggen kijk eens op de site van mtech, dan zie gelijk wat erbij zit en waar hij komt te zitten. Ik kan je niet helpen met een filmpje, ik heb de h opc niet meer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
14 april 2016 om 18:46 #18316700Die van Mtech is dacht ik een Bailey DV26D, die heb ik ook gehad, klinkt mooi! maar een aangepaste Collins Klink nog veel mooier en heeft minder snel last van storingen.
Ik weet niet of Andre Botter (Botter Tuning) ze nog heeft, zit hier ook op het forum.24 mei 2019 om 21:53 #18366480Ik heb een Z20LER standaard en er een baileys DV26 D ? opzitten
Met dubbele piston is dat.
Het rijd in de stad ok, maar de snelweg soms een hapering bij 100 kmh tot 130kmh
Had m gedemonteerd (door garage) ivm noodloop in duitsland.
Vacuum vanaf de lange buis naar de turboklep,moet vacuum misschien toch vanaf brandstofregelaar net onder de intake? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.