Draadloos laden smartphone

Forumindex Forums Modellen Crossland Draadloos laden smartphone

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366114
    Gebru13
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 May 2019

      Weet iemand dit? Volgens de handleiding van onze Crossland X Innovation kan een smartphone draadloos opgeladen worden. Mijn iPhone X is daar geschikt voor maar als ik hem in het bakje leg dan gebeurt er niets. Ik zie ook nergens een LED voor de laadindicatie (de handleiding blinkt niet uit in duidelijkheid over de plaats van dat ding). Wordt het draadloos laden niet aangeboden in Nederland of heeft dit misschien te maken met keyless entry & go? Ik kan me voorstellen dat het opladen het signaal van de transponeer stoort maar ik kan nergens vinden dat hierdoor geen laadspoel wordt geleverd.

      #18366117
      BramA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 May 2018

        Draadloos opladen is een option, die bij de configuratie en bestelling van de auto apart moet worden besteld.

        #18369110
        AdamOpel51
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 October 2019

          Was geen optie had er in moeten zitten, maar opel mag het wijzigen

          #18372535
          Jan G. T. Verkerk
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2020
            #18373196
            EdeV
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2020

              Draadloos laden is een optie althans toen ik hem kocht in 2018 maar werk waardeloos :-( :-( telefoon moet uit zijn hoesje anders laad deze niet. Leg ook geen metalen bril er in blauwe led gaat dan ook branden en volgens mij is dat niet goed voor de lader.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.