Draadkleur reparatieset kabelboom Zafira B

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Draadkleur reparatieset kabelboom Zafira B

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18422791
    DuLuHome
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 April 2021

      Wie heeft er een schema/betekenis van de draadkleuren van de kabelboom van het achterportier van de Zafira B.

      Ik heb een reparatiesetje gekocht maar helaas komen de kleuren niet helemaal overeen. Ben een heel eind op weg, deurvergrendeling werkt, raam gaat naar beneden. Nu alleen nog raam omhoog en geluid uit de speaker ! :happy02:

      #18423810
      Sandertol
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2018

        Hoi. Ben je al iets te weten gekomen?

        ik heb het zelfde probleem.

        bij mij gaat ondertussen de deur wel al op slot maar de ramen werken nog niet.

        #18423814
        Sandertol
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 April 2018

          F901B391-176C-4B29-965A-19AF0D0F9C78Ik had een kabel boom met stekker uit een Vectra getrokken op de sloop.
          de stekker paste wel maar de kleuren waren allemaal anders als van mijn Zafira dus uiteindelijk niks opgeschoten

          #18423816
          DuLuHome
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 April 2021

            Hoi,

            Bij mij werkt de cdv en raam gaat naar beneden. Ik heb nu alle kleuren en positie op de oude stekker op geschreven. Zodra ik weer even tijd heb ga ik hetzelfde doen bij de nieuwe. Luidspreker doet het ook nog niet.

            Hoop op deze manier verder te komen.

             

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.