Onder bij je pendalen links zit een kap waar je je voet op kan plaatsen deze weg halen dan zie je de kabelboom, hier zitten ook een aantal tuitjes daar het kopje vanaf knippen en je hebt een doorvoer. Stuk electro draad er door met silicone en je kabel er aan en hij kan er door.ook staan er ergens foto’s op het forum.
ik heb het kabeltje uiteindelijk via de passagierskant onder de paravaan naar binnen geleid. Daar zit ook zo n rubber dop. Ff een dikke klodder vaseline erop gesmeerd tegen eventueel vocht.
Volgens mij;
Contact aan, (niet starten), contact weer uit draaien, sleutel laten zitten, ruitenwisserhendel een seconde of 5 vast houden, loslaten als de wissers omhoog staan.
Maar ik weet het niet zeker meer of het zo moest, staat dacht ik wel in de handleiding.
Volgens mij;
Contact aan, (niet starten), contact weer uit draaien, sleutel laten zitten, ruitenwisserhendel een seconde of 5 vast houden, loslaten als de wissers omhoog staan.
Maar ik weet het niet zeker meer of het zo moest, staat dacht ik wel in de handleiding.
Yep, wisserhendel voor minimaal 5 seconden naar beneden houden tot ie in de servicestand staat.
Groet jraaf
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.