Doen of niet?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Doen of niet?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    astrawez
    Deelnemer

Die is wel full-options zeg. Ik heb evt. ook wel interesse in de stoelverwarmingsschakelaars.
      Maar ik hoor het wel van je..

wim-v6
      Deelnemer

Tja. tis een CDX:

standaard op de B2 CDX:
        El ramen voor en achter (was een van de allereerste dingen die ik verkocht van mijn CDX)
        El spiegels incl verwarming (laatst verkocht)
        CCRT700 radio met CCRT scherm (optioneel een NCDR navi radio met kleurenscherm)
        Uitgebreide Boardcomputer met Check Control
        Climate Control (alleen de kachelweerstand levert je al 50 euro op, dan heb je de ECC zelf nog)
        Leeslampen Voor en Achter
        Middenarmsteun voor en achter
        16inch LM velgen
        Kapjes boven de radiateur
        CDX strips achterdeuren

==========================================================================================================================

Dat is geen miskoop hoor…

Navischermpje, meestal is de Flatcable slecht, en word het scherm grijs / wit als ie warm word.. (dacht ik gelezen te hebben hoor..

Willem

TijnGsi16v

Hoi,

Nee een miskoop is het zeker niet… ik ken de hele historie van de auto ook, is nieuw gekocht in 11/2001 door een goede vriend van me. Heeft toen een hoop geld gekost!

Heb er ook nog een set verlagingsveren van irmscher + dakspoiler bij gekregen, dus heb wel waar voor men geld gehad..

Navi had ik op men omega b ook, deed ook soms raar heb ik toen laten herstellen door een bedrijf aan de Belgische kust, koste toen 90 euro voor te maken. Meen ecu- nog iets..

grtz Tijn

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.