Distributie 3.0SE

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 76 tot 77 (van in totaal 77)
  • Auteur
    Berichten
  • #17995875
    Jo1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 September 2004

      Jongens, jongens, wat een gedoe weer allemaal.
      Wees nuchter, maar wanneer je een leuke ombouw wil doen, en ietsje moderner, is deze SE toch het ideale blokkie met een mooie uitstraling.
      En wat de electronica betreft heb je net exact zoveel werk om deze aan de praat te maken dan een 12V, Ben. Enig verschil is enkel het DR-klepje.
      Destijds veel plezier aan gehad, en véél minder ellende gehad dan de V6 !!
      Ook zijn de maar 25pk meer dan de beste 12V wel degelijk voelbaar Ben.
      Enig nadeel is het vinden van zulk ding met lage km-stand.
      Vertel me dan nou eens ,Ben, welk modern blok van Opel is momenteel ideaal voor een simpele ombouw in Monza, Senator, Commodore, manta enz. En kom nou niet weer aan met Holdenshit.

      #17995876
      GSE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2006

        Ja kwa ombouw en vermogen is de 6cil injectie een goede keuze,makkelijk en al 1000x gedaan.

        En ik denk dat het moeilijk is om een C30NE C30SE 30E te vinden met weinig km…

        Ieder zijn keuze kwa ombouw,de 24V is geen slechte motor maar ik kies liever voor een 12V (dat is nu wel duidelijk)

        Als je wat ideen zoekt voor een motor ombouw in een Monza Senator Commodore Rekord is dit wel een leuke link meer of minder:

        http://forum.streetcommodores.com.au/forumdisplay.php?f=119″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        De jongens down under duwen vanalles in het Monza Senator chassie:
        LS1 RB30DET Toyota V8

      2 berichten aan het bekijken - 76 tot 77 (van in totaal 77)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.