Display corsa c kapot

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Display corsa c kapot

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18340194
    roze
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 October 2004

      Goededag
      Ik rij een corsa c gsi van 2003. Nu is de display van mijn radio (ncdc2015) kapot. Ik ben al een paar maanden aan het zoeken naar een goeie gebruikte .had er een gevonden via de onderdelenlijn maar die is zoek geraakt bij de post,zeggen ze. Is er hier iemand die er misschien nog eentje heeft liggen?of is deze misschien te vervangen door een ander type. Of misschien een andere set. Radio en display.
      Groetjes Rozé

      #18340318
      roze
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 October 2004

        Heb inmiddels al een display gevonden. Maar deze is niet afgemeld in de auto waar die uit komt. Wel balen zeg. Is best mooi zo.n radio met navigatie telefoon en wisselaar .tot dat er iets kapot gaat…. Zeker als je auto een jaar of 14 oud is en er bijna geen onderdelen meer te krijgen zijn.
        Hopelijk heeft iemand van jullie een oplossing. ????

        #18340331
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Kom met uw kapote display, ik proberen eeprom uitlezen en security code. Als werkt, je kan kopen de andere en ik inleren op auto.

          #18340334
          roze
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 October 2004

            Dag liviu2004
            Fijn dat je mij wilt helpen. Ik woon wel aan de andere kant van het land maar kom graag naar je toe.

            #18340336
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              Waar woon je? Als te wel rijden, stuur uw display bij postnl, goedkoper.

              #18340337
              roze
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 October 2004

                Dat kan natuurlijk ook.dan heb je ze allebei nodig natuurlijk.?of is het makkelijker als ik langs kom?kunnen we meteen testen of alles werkt.

                #18340340
                liviu2004
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 April 2014

                  Maak photos van display hoofdboard, ik wil zien wat staat daar, heeft je proberen uitlezen?

                  #18340356
                  roze
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 October 2004

                    Ik ga dinsdag naar de dealer om hem uit te lezen. Er staat een brede balk met display safe in.

                    #18340457
                    roze
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 October 2004

                      Het is bij de dealer gelukt de nieuwe display doet het super.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.