Display boordcomputer Astra G

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Display boordcomputer Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207717
    boemboem
      Lid sinds:
      23 February 2008

      ik rijd nu al een aantal maanden met m’n opel astra en ben er over het algemeen zeer tevreden over! Rijdt lekker, alleen wat hoog olie en benzinegebruik, maar daar is mee te leven.

      Waar ik me echter wel dagelijks aan erger is het display van de boordcomputer in de middenconsole.
      Inmiddels zit er sinds februari alweer de derde in, en ook deze begint weg te vallen.

      Is het zo dat het gewoon iets is wat niet op te lossen valt? Zijn de eerste type boordcomputers gewoon zo slecht?
      Kan ik er misschien dan een boordcomputer van een later bouwjaar inzetten? Of zijn deze niet compatible?

      Een nieuwe boordcomputer zie ik, gezien de prijs, nog niet echt als oplossing, maar elke keer een van de sloop die maar ff goed blijft, brengt op een gegeven moment toch dezelfde kosten met zich mee.

      #17429649
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Valt het display helemaal uit of vallen pixels weg.

        #17429650
        boemboem
          Lid sinds:
          23 February 2008

          origineel gepost door PVB
          Valt het display helemaal uit of vallen pixels weg.

          Nee het gaat om lijnen die verdwijnen (zowel horizontaal als verticaal).
          Als ik zelf wat rechterhanden had had ik wel geprobeerd het display open te maken en te repareren, maar helaas.

          #17429651
          Roelof
            Lid sinds:
            30 June 2004