Dik foutje rangschikking “Beveiligd: Post hier de lekkerste Chickies!!” forum.

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Fouten en storingen Dik foutje rangschikking “Beveiligd: Post hier de lekkerste Chickies!!” forum.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18336278
    robert1701
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2005

      Het gaat hier over:

      Zoals je kan zien is de meest recente pagina waar je kan op klikken: 138.

      Fout, dat is momenteel 110. Waarschijnlijk door het verlies van de 2 maanden topics.

      Als je dus een nieuw topic (foto) plaatst en je klikt op verzenden, ga je niet naar de pagina waar je je topic geplaatst hebt, maar naar pagina 138 welke nog niet bestaat dus.
      Dan moet je nu in de adresbalk de 138 vervangen door 110 en dan kom je op de momenteel laatste pagina.

      Ook zou het gemakkelijker zijn als de laatste pagina eerst komt. Dat je dus eerst (de nu laatste pagina) 110 op je scherm krijgt en zo telkens verder kan gaan naar de opeenvolgende oudere pagina’s. 110, dan 109, 108, 107,…, 2, 1 ipv 1, dan 2, 3,… tot 110.
      Nu kom je op het forum en krijg je telkens de allereerste, dus oudste pagina voor je neus en moet je op de laatste klikken om de nieuwste topics/foto’s te zien en dat is verkeerdelijk 138.

      #18336279
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Vreemd. ik heb dat niet. Bij mij bestaan alle 138 pagina’s.

        De forumvolgorde omdraaien heb ik ook al aan zitten denken, en is in mijn ogen logischer.
        Is ook met een druk op de knop in te stellen.

        Echter werken alle forums met de huidige volgorde en zijn velen dit zo gewend.
        Misschien moeten we een nieuwe topic over maken en dit in de groep gooien.

        #18336280
        robert1701
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 November 2005

          De volgorde van de andere forums zou ik ook laten zoals ze nu zijn, maar om wat foto’s te plaatsen of te bekijken… dan kan je beter ineens de nieuwste plaatsen vind ik.

          #18336281
          robert1701
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 November 2005

            De laatste foto’s die ik plaatste zijn allemaal op 110 terecht gekomen.
            Ga ik naar beneden, 190, 108, etc, dan krijg ik de eerdere pagina’s.
            Maar als ik naar 111 of hoger ga, niks meer.

            #18336282
            Senatorman
            Beheerder
              Lid sinds:
              7 November 2016

              [quote quote=18336280]De volgorde van de andere forums zou ik ook laten zoals ze nu zijn, maar om wat foto’s te plaatsen of te bekijken… dan kan je beter ineens de nieuwste plaatsen vind ik.

              [/quote]

              Het is alles of niks. We kunnen niet de volgorde per forum instellen.

              #18336283
              Senatorman
              Beheerder
                Lid sinds:
                7 November 2016

                [quote quote=18336281]De laatste foto’s die ik plaatste zijn allemaal op 110 terecht gekomen.
                Ga ik naar beneden, 190, 108, etc, dan krijg ik de eerdere pagina’s.
                Maar als ik naar 111 of hoger ga, niks meer.

                [/quote]

                Vreemd, zoals ik al zei, bij mij werken alle pagina’s en kloppen de aantallen, kan misschien aan de paginatie liggen, maar deze staat voor iedereen gelijk op 25 reacties per pagina.
                Zou niet weten wat ik eraan kan of moet doen.

                #18341813
                KadAstra-EF
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 July 2010

                  Ik moet een wachtwoord geven voor het Mooie Vrouwen topic.
                  Welke is dat ?

                  #18341831
                  TWA
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 June 2010

                    18

                    Offtopic maar ook weer ontopic… @ Senatorman: bovenstaande was precies waar ik ook tegenaan liep.

                    Greetz Emiel

                    #18341832
                    Senatorman
                    Beheerder
                      Lid sinds:
                      7 November 2016

                      Ja had hem hardcoded in de tekst gezet maar is waarschijnlijk overschreven door een update.
                      Zal hem binnenkort weer toevoegen.

                      Dus nogmaals, Wil je blote billen kijken. Het wachtwoord is 18

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.