Deuren gaan niet meer open!??

Forumindex Forums Modellen Astra Deuren gaan niet meer open!??

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18469148
    BrianHeeren
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 July 2021

      Beste leden,

      Ik heb nu een jaar een Opel Astra K. Nu had ik soms al het idee dat de sleutel raar deed en niet helemaal goed contact had met de auto, omdat soms de deuren niet reageerde op mijn ontgrendel opdracht.

      Sinds afgelopen week deed het knopje op de hendel niks meer en moest ik hem echt met de afstandsbediening open maken door op het open slotje te drukken. Sinds vandaag werkt dat dus ook niet meer…. Ik de batterij gewisseld, maar helaas. Ik de reserve afstand erbij gehaald. Helaas reageert de auto hier ook niet op. Ik kan de auto dus niet met de afstandbediening of keyless entry openen. Ik moet het dus fysiek met de sleutel doen.

      Als ik de auto wil starten zit er vertraging in van ongeveer 2 seconde, waar dit normaal direct gebeurde als ik de startknop indrukte. Als ik dan weg rijd staat er dat afstandbediening niet detecteerbaar is. Als ik na de rit de auto uitzet, dan duurt het weer ongeveer 2 a 3 seconde voordat hij dit daadwerkelijk doet. Vanochtend ging de auto ook niet vanzelf op slot, nu doet die dit wel met de toeter. Heel moeilijk verhaal allemaal, maar mijn afstandbedieningen werken dus gewoon niet meer voor het ontgrendelen van m’n astra K. Is er iemand die mij uit de brand kan helpen met het verlossende oplossing methode? Heb de accu ook al los gehaald en opnieuw aangesloten, werkte niet.

       

      Brian.

      #18469425
      Riesje69
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 March 2012

        Hoi Brian,

         

        Doet hij dit ook met de reservesleutel?

        Heb je al geprobeerd om de sleutel als hij slecht werkt hem in het eerste flessenhouder te doen van het middenconsole?

        Succes.

         

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.