deur openen van binnenuit

Forumindex Forums Modellen Mokka deur openen van binnenuit

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269214
    senna007
      Lid sinds:
      16 November 2014

      Beste forum bezoeker/ster,
      Ik heb een Opel Mokka, en daarover de volgende vraag als ik rijd sluiten de portieren automatisch maar als ik ze wil openen moet ik altijd 2x aan de hendel binnen trekken
      ik vindt dit vreemd hoort dit zo meerijders zeggen steeds hé kinderslot ?

      en heeft er iemand een foto van hoe je de tankdop op moet hangen in het klepje tijdens het tanken want daar kom ik ook niet 123 uit

      mvg, Senna

      #18262078
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        1, kun je volgens mij instellen in de opties.

        2, staat dat niet in het boekje?

        #18262079
        senna007
          Lid sinds:
          16 November 2014

          Nee kan er niks over vinden in de handleiding

          #18262080
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Ik dacht dat dit op pagina 22 staat en op pagina 99 in het boekje van de auto.

            A precondition is that
            Personalization
            by driver
            is activated in the personal
            settings of the Graphic-Info-Display.
            This must be set for each key used.
            On vehicles equipped with
            Colour-Info-Display, the
            personalisation is permanently
            activated.

            Vehicle personalisation page: 99

            Central locking system
            Unlocks and locks doors, load
            compartment and fuel filler flap.
            A pull on an interior door handle
            unlocks the respective door. Pulling
            the handle again opens the door.

            #18262081
            wimdm
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 October 2012

              bij mijn insignia gaan de deuren ook op slot wanneer je begint te rijden. dit kun je instellen of uitschakelen. maar wanneer ik de motor afzet gaan het slot eraf. enkel wanneer de motor nog draait moet ik ook tweemaal aan de deurgrendel trekken. voor de tankdop: zal waarschijnlijk wel hetzelfde zijn als bij mijl: je draait de dop los en je schuift de dop met de schroefdraadkant in de gleuf van het klepje. mvg wim

              #18262082
              h.garnier
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 May 2014

                Hallo Senna,

                Het openen van de deur dat klopt, bij de eerste keer aan de hendel trekken wordt de automatische deurvergrendeling opgeheven, bij de 2e keer gaat de deur open.
                Dit kun je niet wijzigen,maar ik begrijp dat het wat vervelend is.
                Als je de auto met de sleutel uitzet zijn de deuren wel meteen ontgrendeld.
                Bij draaiende motor kun je ook op de bestuurdersdeur op de knop ontgrendeld, vergrendeld drukken.

                Wat je tankdop betreft kun je dit niet vasthaken aan de tankdeksel, het lijkt wel zo maar is het niet.
                Je moet de tankdop gewoon laten hangen…….je kunt de dop niet vergeten terug te draaien want dan gaat het klepje niet dicht.
                Stel het koordje is defect en je zou de tankdop vergeten terug te draaien en de deksel dicht doen, dan komt er in je display een melding dat de tankdop niet dicht is.

                Tot slot een leuk weetje……….
                Als je de auto afsluit en je hebt vergeten een raam dicht te doen, gewoon op de afstandbediening op dicht drukken en een gedrukt houden, alle ramen die open staan gaan automatisch dicht, totdat je de knop loslaat, dan stopt het.
                Dit kan ook handig zijn in de zomer maanden……loop naar de auto en druk op je afstandbediening op open en houdt deze ingedrukt, de ruiten zullen dan open gaan.
                Tenminste, bij werkt dat.

                Groetjes Henk

                #18262083
                senna007
                  Lid sinds:
                  16 November 2014

                  Bedankt voor je uitleg en weetjes Henk, ik zie ze nu pas :-) ben verder wel heel blij met mijn Opel Mokka cosmo 14 turbo met nu 1600 km op de teller
                  ik ben niet zo van al die handleidingen lezen, maar soms ontkom je er niet aan

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.