Den Adam staat in mijn garage

Forumindex Forums Modellen Adam Den Adam staat in mijn garage

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266249
    cocker
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 May 2013

      Vorige zaterdag werd den Adam van mijn vrouw afgeleverd door garage Soers uit Tienen (B)

      Het is de Slam uitvoering met zowat alle opties erop die we konden nemen. 18inch velgen en de spiegels, grill in chroom, dit valt op de foto’s niet echt op. Maar is wel mooi.

      Hier enkele foto’s dit weekend genomen op de camping:

      Ik zit hier zelf op het forum met een Insignia OPC line 2.0 Turbo dus denk ik niet dat ik mezelf verder moet voorstellen.

      #18237210
      opelpower89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 September 2009

        mooie adam ! misschien iets verlagen zou m mooi staan met die wielen

        #18237209
        midnight black
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 December 2011

          Sjiek autootje!

          #18237211
          cocker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 May 2013

            bedankt!! nen adam in éénkleur was niet zo evident maar ik vind het zelf ook heel mooi in combinatie met die velgen en ook de spiegels die hier niet goed uitkomen, maar ik probeer zo snel mogelijk hiervan ook een foto te plaatsen :thumb :thumbup

            #18237212
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Wat een hele vette bak. Ben erg jaloers!!!

              1 dingetje, bij GM tuningparts even een wit mistlicht glas bestellen, zodat de achterkant/bumper symmetrisch is. Veel mooier!

              #18237213
              warhamstr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 August 2009

                In de zelfde kleuren, lekker burgerlijk hoor. Had je ook wel een Corsa kunnen kopen…

                #18237214
                cocker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 May 2013

                  Ik kan u melden dat er hier ook een corsa black & white in de garage staat!!
                  Wat bedoel je met burgerlijk??
                  Ik ben niet van de jongste meer, maar mijn hart klopt nog altijd Opel.

                  Enige wagens die op mijn lijst staan van 14 Opels die ik nieuw kocht!!! Manta GT/E, Manta 400, enkele Kadett’s GSI, en momenteel mijne Insingia 2.0 turbo, dan die burgelijke Adam en de Corsa van mijn dochter. En dit op 33 jaar tijd!! Wie doet beter?

                  #18237215
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Burgerlijk of niet, ik (wij) vinden het gewoon een erg geslaagd kleur!!!! Proficiat met de Vette Adam :thumb ( -offtopic hier droomt Moeder de vrouw ook stiekem van een Adam….)

                    #18237216
                    cocker
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 May 2013

                      :thumb ;)

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.