(de)montage Vectra C2 grill en achterbumperinzet how2?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum (de)montage Vectra C2 grill en achterbumperinzet how2?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259888
    noogy2000
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2004

      Ik ben gisteren een halve middag bezig geweest met het demonteren van een Vectra C2 OPC grill, maar het is me nog niet gelukt..

      Ik kan me niet voorstellen dat dit zoveel werk kan zijn, daar het bij andere modellen minutenwerk is.. wat doe ik verkeerd?

      Ook het inzetstuk van de Opc achterbumper kost me dusdanig veel tijd dat ik vermoed dat ik het niet logisch aanpak..

      Ik heb voor de achterbumper zelfs de OPC lip eraf gehaald voordat ik het inzetstuk loskreeg..

      Wie kan me hiermee helpen? ik heb al gezocht op een duidelijke how-to/Do it yourself, maar heb niet echt iets duideliks kunnen vinden..

      alvast bedankt,

      gr jeroen

      #18166101
      lucas1975
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 January 2012

        Bij de grill voor moet iig de hele bumper eraf, dan is het redelijk plug and play.

        #18166102
        noogy2000
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2004

          Iemand die hier ervaring mee heeft?

          Moet je de gehele grill vervangen, dus inclusief het zwarte plastic aan de achterkant?

          #18166103
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            Ik heb een how 2 voor het verwijderen van de voorbumper hier op het forum staan.
            Ik zal a.s. week een how2 voor het verwijderen van de grill posten. Maar je bumper moet er in ieder geval af :shock: .
            Verder zijn het een hoop plastic klipjes en is het nog al een gekloot maar op zich prima te doen. Nee je hoeft niet de hele grill te vervangen. Hij bestaat uit 3 delen.
            Als je ook de zwarte inzet wilt vervangen voor een opc dan dien je de zwarte achterkant er wel los van te halen.
            Zie mijn how 2 voor de bumper. Als je die dan los hebt dien je vanaf de binnekant alle klipjes naar buiten te duwen. Het wijst zich vanzelf. Plaatje volgt.
            Groet jraaf

            #18166104
            jraaf
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 January 2008

              Noogy,

              Hierbij de beloofde handleiding.



              Groet jraaf

              #18166105
              noogy2000
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                Thanx! kan ik er mee aan de slag!

                gr jeroen

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.