Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › demo tema raalte te zwolle
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 januari 2009 om 00:08 #1720852311 januari 2009 om 00:14 #17461429
oja bedankt nog voor al dat rubber op mijn vectra:P
11 januari 2009 om 19:07 #17461430:thumbupleuk filmpje,ik had ook nog ff willen kijken,ik woon er maar een paar km vanaf,maar ik was te druk met mijn rallyauto (motor er eindelijk uitgelepeld)
12 januari 2009 om 18:26 #17461431Wat was dat dan voor meeting? Had er graag heengewild maar waar staan die data’s dan ?
Leuk filmpje Btw ;)
13 januari 2009 om 18:49 #17461432origineel gepost door Manta 24V
Wat was dat dan voor meeting? Had er graag heengewild maar waar staan die data’s dan ?Leuk filmpje Btw ;)
new years tuning event, ik kreeg een berichtje van Owidio omdat ik lid ben van de demoteamraalte hyve,voor de rest wad het volgens mij een “tupperware party”georganiseert door het spl team (o.i.d.)1 van die gasten rijd volgens mij in een 4 drs 4cyl. 3 serie rondom in de spoilers en stickers,maar toch leuk dat ze ook een paar echte auto’s uitgenodigd hadden:D(nu moeten ze nog een keer een echte auto met een echte rijder achter het stuur uitnodigen:P)
13 januari 2009 om 18:58 #17461433origineel gepost door Jaccoooo
origineel gepost door Manta 24V
Wat was dat dan voor meeting? Had er graag heengewild maar waar staan die data’s dan ?Leuk filmpje Btw ;)
new years tuning event, ik kreeg een berichtje van Owidio omdat ik lid ben van de demoteamraalte hyve,voor de rest wad het volgens mij een “tupperware party”georganiseert door het spl team (o.i.d.)1 van die gasten rijd volgens mij in een 4 drs 4cyl. 3 serie rondom in de spoilers en stickers,maar toch leuk dat ze ook een paar echte auto’s uitgenodigd hadden:D(nu moeten ze nog een keer een echte auto met een echte rijder achter het stuur uitnodigen:P)
Bel maar ;)
3 februari 2009 om 21:56 #17461434new years tuning event, ik kreeg een berichtje van Owidio omdat ik lid ben van de demoteamraalte hyve,voor de rest wad het volgens mij een “tupperware party”georganiseert door het spl team (o.i.d.)1 van die gasten rijd volgens mij in een 4 drs 4cyl. 3 serie rondom in de spoilers en stickers,maar toch leuk dat ze ook een paar echte auto’s uitgenodigd hadden:D(nu moeten ze nog een keer een echte auto met een echte rijder achter het stuur uitnodigen:P) [/quote]
ga dan een keer mee naar de driftwedstrijden, dan kun je je rij kunsten laten zien:thumbup
maureen
4 februari 2009 om 19:00 #17461435origineel gepost door owidio
ga dan een keer mee naar de driftwedstrijden, dan kun je je rij kunsten laten zien:thumbup
maureen
[/quote]
volgend seizoen een keer? dan zijn mijn stoelen en gordels over de datum,dus mag ik ze voor de rally niet meer gebruiken,dan ga ik een jaartje wat anders doen driften of circuitdagen,maar zover is het nog lang niet,eerst de motor weer in elkaar en hopelijk de Tank S rally rijden. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.