De speedster in detail

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT De speedster in detail

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17797176
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      Smiley, ken je ook de Speedster die bij Scheerders in Zevenbergen staat?
      Is volgens mij een 2.2 die uit de racerij komt. Heb er helaas geen foto van.

      #17797177
      smileyspeedster
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2010

        @RISL wrote:

        Smiley, ken je ook de Speedster die bij Scheerders in Zevenbergen staat?

        Linkje?

        #17797178
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Ik kan ‘m niet vinden op internet…hij staat ook niet te koop.
          Ik zal nog effe verder zoeken. Hij staat inmiddels al zeker weer een jaar of 5 binnen bij hen.

          #17797179
          smileyspeedster
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2010

            Nee, ik probeer alleen dat bij te houden wat ook op de weg zit :thumb

            #17797180
            smileyspeedster
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2010

              Best een goede review over waar je op moet letten.
              http://www.autoblog.nl/nieuws/opel-speedster-2000-2005-occasion-video-aankoopadvies-73597″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              #17797181
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Had m gezien, wist niet dat er zo veel verschil nog was tussen de Speedster en de Lotus.

                #17797182
                smileyspeedster
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 October 2010

                  De speedster was een dry-run voor de Elise S2 zeg maar.
                  Sterker nog; dat speedster project heeft de hele S2 R&D betaald :thumb

                  Dat 10% verhaal (uit de tijd van de introductie) blijft maar opdoemen.
                  Naar mijn mening klopt er niks van.

                  #17797183
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Ja, 10% is in mijn ogen ook heel weinig, vandaar dat het me zo verbaast.
                    Volgens mij zijn er wel meer overeenkomsten.

                    Overigens staat er wel een heel mooie witte te koop:
                    http://auto.autoscout24.nl/Opel-Speedster-22-16V-LHD-Benzine-Wit-262499381

                    #17797184
                    bd.
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 July 2009

                      @RISL wrote:

                      Smiley, ken je ook de Speedster die bij Scheerders in Zevenbergen staat?
                      Is volgens mij een 2.2 die uit de racerij komt. Heb er helaas geen foto van.

                      ik heb gehoord dat die speedster van meneer scheerders zelf is. zijn manta, kadett c en zijn corsa a stonden ook altijd binnen in de showroom. zover ik weet zou de speedster een turbo zijn ipv. een 2.2 ;)

                      #17797185
                      RISL
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        24 January 2011

                        Die Manta en die Corsa niet, die ken ik een beetje.

                        De Manta had hij al toen ik op zoek ging naar mijn eerste auto, die capri yellow Astra Coupé. Hij vroeg er destijds €20.000 voor en wilde zakken tot €16.000. Heel verhaal over alle prijzen die die auto gewonnen had vanwege de staat in welke hij was en het blok dat er in lag. De auto was van iemand geweest die alles verbouwd had, maar moest kiezen tussen z’n auto en z’n vriendin. Die Manta staat nu nog te koop voor een idiote prijs.

                        De Corsa A was van een van de monteurs. De Kadett ken ik niet. Die Speedster heeft ook nooit te koop gestaan, dus zou kunnen dat die privé van hem is.Maar volgens mij echt een atmosferische, heb nooit de Turbo-kenmerken gezien. Nu is het erg lang geleden dat ik daar ben binnen geweest en destijds was ik nog niet zo bekend met de Turbo’s, maar nu ik die kenmerken wel ken, kan ik ze me niet voor de geest halen op deze auto.

                        #17797186
                        smileyspeedster
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 October 2010

                          Nu ben ik al jaren niet meer in een opel garage geweest, maar krijg nu wel zin om er even te gaan kijken welke het is :hmmz

                          #17797187
                          RISL
                          Moderator
                            Lid sinds:
                            24 January 2011

                            De livery van die Speedster komt me enorm bekend voor, maar kan er niet op komen. Als je gaat kijken, wel een fotootje maken en plaatsen dan he ;)

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.