Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › De astra OPC van ons, en wat er nog komt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 januari 2008 om 16:39 #17206520
Hoi allemaal,
Hier dan onze astra opc. Hier nog met de bbs velgen.
Toen hadden we hem net!!
Voorzien van xenon met donkere koplampen, type2 opc en remus dtm uitlaat.Zijn ondertussen een setje andere velgen onder opc turbo velgen, een 57i kit van K&N, zwarte achterlichten, en heb het setje verlagingsveren klaar liggen. Maar nog geen tijd gehad.
Foto’s zijn snel tussendoor genomen, als het een keertje wat beter weer is volgen er betere foto’sBinnenkort verlagen als er tijd is, en mooi angel eyes erin.
Gaat heel gaaf uitzien denk ik met xenon.:D15 januari 2008 om 17:00 #17384747Ziet er heel goed uit! Hoe rijd zo’n type 1 nou?
15 januari 2008 om 17:33 #17384748origineel gepost door Harjan
Ziet er heel goed uit! Hoe rijd zo’n type 1 nou?Rijdt lekker, de motor is lui onderin en hoger in de toeren snel. Komt door de aangepast kop van de x20xer.
Vanaf zo’n 4500 toeren gaat ie pas tot zo’n 7800 toeren, heeft wel wat. Vind een groot verschil tussen een 1.8 16v astra G (hebben we gehad vandaar de vergelijking), buiten de trekkracht in de hogere toeren, de versnellingsbak en de Recaro stoelen een heel verschil.30 januari 2008 om 21:47 #17384749fijne motoren zijn dat…
ik wou er graag eentje hebben toen, maar was me helaas te duur..
nette wagen… :thumbup
31 januari 2008 om 18:00 #17384750origineel gepost door Counterstrike
fijne motoren zijn dat…ik wou er graag eentje hebben toen, maar was me helaas te duur..
nette wagen… :thumbup
Bedankt, die van jou trouwens ook!!!!
Ziet er gaaf uit.31 januari 2008 om 18:07 #17384751Nou, zoals ik al eerder gezegd volgen hier dan nog wat foto’s van onze OPC en Tigra, mijn broer is er ook bij met de zwarte Tigra. Ook op het forum actief trouwens.
Foto’s zijn geknipt na het Familie poets middagje :D2 februari 2008 om 18:08 #17384752Strakke wagentjes!!!!
10 februari 2008 om 16:14 #17384753Door de wasstraat?? :o
12 februari 2008 om 15:04 #17384754Jaja..
Mooie OPC heb je Ron. :thumbup Ziet er echt strak uit.. !!
Heb ‘m vorig jaar in het echt mogen bewonderen king:super wagen.
Ik zie je ongetwijfeld wel weer dit jaar, op een meeting ofzo.Veel groeten,
Jeroen.12 februari 2008 om 15:05 #17384755origineel gepost door ronOPC1
Goh !
Leuke velgen trouwens.. :angelgrtz.
12 februari 2008 om 18:58 #17384756:D Ja he!!!!!!! Hoe staat het met de velgen?
Zijn ze al gespoten of gecoat?? Ben benieuwd als ze klaar zijn.12 februari 2008 om 19:01 #17384757origineel gepost door Jerremy
Jaja..
Jeroen.Het is toch een blauwe tigra erbij geworden Jeroen. Toch maar de gok genomen. Hij valt gelukkig niet tegen kwa plaatwerk, sterker nog hij is best goed!!!!
Alleen slotje van de klep, maar de klep heeft inmiddels geen slotje meer. In het geheel overgespoten in arden blue, echt heel gave kleur!!!!!12 februari 2008 om 19:10 #17384758origineel gepost door ronOPC1
:D Ja he!!!!!!! Hoe staat het met de velgen?
Zijn ze al gespoten of gecoat?? Ben benieuwd als ze klaar zijn.Haha, ja staat echt super dik..
Willem heeft de plaatjes op zijn camera alleen.
We hebben ff gepast met bandje erop en gereden.. Gaat prima, loopt niet aan ! king: De looks, tja ik vindt het echt geweldig.
Neej, coaten moet nog gebeuren.. denk spoedig.12 februari 2008 om 19:12 #17384759origineel gepost door ronOPC1
Het is toch een blauwe tigra erbij geworden Jeroen. Toch maar de gok genomen. Hij valt gelukkig niet tegen kwa plaatwerk, sterker nog hij is best goed!!!!
Alleen slotje van de klep, maar de klep heeft inmiddels geen slotje meer. In het geheel overgespoten in arden blue, echt heel gave kleur!!!!!ja zag het hier elders op het forum. Restauratie & verbouw-topic. Zeker, een hele nette Tigra !! :thumbup gave kleur ook.
Mooi dat het allemaal mee valt. Ook kwa plaatwerk e.d.
ja, Arden Blue is mooie kleur van Opel. Absoluut..
Staat de Tigra erg goed ! :thumbup12 februari 2008 om 19:31 #17384760origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door ronOPC1
:D Ja he!!!!!!! Hoe staat het met de velgen?
Zijn ze al gespoten of gecoat?? Ben benieuwd als ze klaar zijn.Haha, ja staat echt super dik..
Willem heeft de plaatjes op zijn camera alleen.
We hebben ff gepast met bandje erop en gereden.. Gaat prima, loopt niet aan ! king: De looks, tja ik vindt het echt geweldig.
Neej, coaten moet nog gebeuren.. denk spoedig.Ben heel benieuwd als ze klaar zijn, stuur me een foto he, als ze er op zitten en gecoat zijn. Of ik zie ze mischien wel op sevenum!!!!
12 februari 2008 om 21:06 #17384761Tuurlijk ! Maar eigenlijk heb ik het liefst heel me wagentje netjes, dan velgen eronder..
Maar ja, en foto (sneak preview) kan natuurlijk altijd :P
Ja, idd wellicht Sevenum.
ALS de auto helemaal af is dit jaar, wil ik zeker één echt Opel-meeting doen. Lijkt me leuk.
grtz.(p.s. ook motorisch stiekum toch nog wat plannetjes & wijzigingen op stapel.. :angel hoor je nog wel.)
12 februari 2008 om 21:09 #17384762origineel gepost door opelfreak
Door de wasstraat?? :oNee joh, wassen hem daar altijd met de hand en de druk spuit!!! Door de wasstraat nooit.
18 maart 2008 om 19:26 #17384763Wat had je met je originele BBS velgen gedaan??
22 maart 2008 om 17:32 #17384764origineel gepost door tijgetje57
Wat had je met je originele BBS velgen gedaan??Deze heb ik verkocht. Aan iemand die hier ook vaker op het forum is. :)
4 augustus 2008 om 09:46 #17384765origineel gepost door ronOPC1
origineel gepost door Jerremy
Jaja..
Jeroen.Het is toch een blauwe tigra erbij geworden Jeroen. Toch maar de gok genomen. Hij valt gelukkig niet tegen kwa plaatwerk, sterker nog hij is best goed!!!!
Alleen slotje van de klep, maar de klep heeft inmiddels geen slotje meer. In het geheel overgespoten in arden blue, echt heel gave kleur!!!!!Arden blue is de mooiste kleur op dit moment maar ik vind alleen dat die kleur op een Corsa, Astra, Vectra en Zafira OPC hoord.
4 augustus 2008 om 11:16 #17384766origineel gepost door Dolby
origineel gepost door ronOPC1
origineel gepost door Jerremy
Jaja..
Alleen slotje van de klep, maar de klep heeft inmiddels geen slotje meer. In het geheel overgespoten in arden blue, echt heel gave kleur!!!!!Arden blue is de mooiste kleur op dit moment maar ik vind alleen dat die kleur op een Corsa, Astra, Vectra en Zafira OPC hoord.
Natuurlijk ieder zijn eigen mening, maar ik vind het persoonlijk heel goed bij een tigra passen. Bij dit model auto ( tigra A ) past bijna alles.
4 augustus 2008 om 11:21 #17384767Ohh en de Astra OPC is inmiddels verkocht. Jammer maar vond dat de auto ondertussen wel wat heel veel gelopen had. Was trouwens wel in uitstekende staat!!! Mis de auto stiekem aan toch wel een beetje.
Vond alleen dat prestaties tegenover benzineverbruik niet echt overeen kwamen bij de OPC1 (x20xer). De auto reed ontzettend fijn, was snel maar niet heel snel.
Heb nu voor een tijdje een Golfje VR6 gekocht, hetzelfde benzinverbruik maar toch een heel stuk sneller.
Natuurlijk hebben we onze tigra nog wel, en die blijft ook. Is de hobbyauto!!! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.