Dasboard slopen

Forumindex Forums Modellen Tigra Dasboard slopen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17502475
    Kaneda
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 December 2005

      zonde

      heb zelf ook de midden console lichtjes door leds vervangen
      heb er zelf meer in gezet en dit waren witten en ik moet zeggen dat de opbrengst van leds is tog wel minder

      rustig blijven is een vereiste;)
      ik ben ook niet het type wat dan rustig blijft als het niet wil
      gewoon ff er bij weg lopen na 5 min (of ff er over slapen)ff rustig kijken waarom het niet wil en dan ff proberen

      #17502476
      Nikita71
        Lid sinds:
        1 August 2008

        Nu ter update, ik heb de middelste gedeeltje waat de kachelknoppen zitten weer vervangen door een standaard voorkant omdat de zilver gespoten zware beschadigingen kreeg doordat we hem niet goed meer in elkaar kregen, baal wel een beetje maar het is niet anders en ik denk niet dat ik hem voorlopig nogmaals ga veranderen, zoals het nu is en zeker ook dat alles gelukkig nog werkt moet ik het maar nemen, foto plaats ik later nog, heb dus alleen het tid scherm gedaan en de cockpit, vind de verlichting toch wel tegenvallen maarja het is nu ook nog overdag goed lichten dan zie je t ook niet goed, Kaneda, hoe heb jij er dan zelf meer verlichting bijgezet als ik vragen mag, kan zelf weinig tot niks met techniek maar gewoon voor als ik iemand tegen het lijf loop die dit kan…………….nu in ieder geval wederom bedankt voor de suport en tot lees, groetjes Nikita

        #17502477
        Powercorsa
          Lid sinds:
          26 October 2007

          Het stelt eigenlijk niet veel voor.
          Je moet dan meerdere ledjes aansluiten op 1 aansluitpunt.
          Het makkelijkste is als je dan iemand hebt die hiermee uit de voeten kan (iemand met wat elektronica kennis) :angel
          Als je de specs van de ledjes weet dan kan ik je ook wel voorzien van die info.

          Ik weet niet uit welke regio je komt, maar eventueel wil ik je ook wel een handje helpen :thumbup

          #17502478
          Kaneda
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2005

            zoals hierboven vermeld

            maarre ik heb ook nog steeds te weinig led achter de middenconsole

            ik meende dat er ook specaile ringen waren net als plasma schijven die achter de verwarmingsknoppen gezet konden worden

            meende ook dat iemand van de (ex) tigrafreaks dit had

            #17502479
            Nikita71
              Lid sinds:
              1 August 2008

              Dank jullie wel voor de reacties, ik ben niet zo technisch om met lichtjes te knoeien want ben bang dat er een keer kortsluiting komt waardoor ik alleen maar meer problemen krijg dus ik hou het er voorlopig maar even bij zoals het nu is, ik heb een foto dus bij deze, het was overdag dus echt duidelijk is het niet maar het is toch te zien, thx en groetjes van Nikita

              #17502480
              Kaneda
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 December 2005

                mooi hoor

                volgende foto´s mag je ook wel stil staan hoor :P

                #17502481
                Powercorsa
                  Lid sinds:
                  26 October 2007

                  Rijden is inderdaad niet verplicht hoor :P

                  Maar ik weet wat je bedoeld, de verlichting is niet helemaal optimaal met 3 ledjes.
                  Kortsluiting kan je eigenlijk niet maken met een led, dit is namelijk een diode die licht geeft.
                  Als je hem verkeerd om aansluit gaat ie gewoon niet branden, en als je geen weerstand ertussen plaats brand alleen het ledje door (geen aanrader hoor stinkt een beetje :P )
                  Als ik zo ver ben zal ik het hier wel even plaatsen hoe ik het opgelost heb :thumbup (duurt nog wel even aangezien m’n dash eruit ligt om de kabelboom wat aan te passen. )

                  BTW ziet er erg netjes uit, jammer dat de middenconsole mislukt is ;)

                  #17502482
                  Nikita71
                    Lid sinds:
                    1 August 2008

                    Thx, die middenconsole komt op een keer wel, nu even klaar ermee, groetjes van Nikita

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.