dakdrager / dakkoffer

Forumindex Forums Modellen Grandland X dakdrager / dakkoffer

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18470059
    JustM1968
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 February 2020

      Hallo allemaal,

      vraagje, welk type/merk dakdrager kan ik het beste gebruiken voor een Grandland uit 2017.

      Er is geen rail aanwezig en ook kan ik geen speciale bevestigingspunten vinden, het is eigenlijk nagenoeg een glad dak,

      Wij gaan half Juli 5 weken naar Portugal ( met hond ) om ons te orienteren voor een mogelijke verhuizing

      en hebben daarom extra ruimte nodig.

      Mocht er iemand zijn die dit alles al heeft en dit tegen een vergoeding zou willen uitlenen zou dat natuurlijk helemaal fantastisch zijn.

      Nieuw is absurd duur en huren tikt bijna € 400,- aan….. Het is voor ons eenmalig dus hopelijk tref ik hier een heeeeel aardig persoon.

      Alvast bedankt voor de reacties. :toppie:

      #18470060
      JustM1968
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 February 2020

        …. aanvulling ….. met absurd duur bedoel ik de combinatie dakdrager / dakkoffer…

        Daar ben ik dus eigenlijk naar op zoek.

        #18470113
        caubo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2019

          Mocht je niemand kunnen vinden dan kunnen we kijken of we iets kunnen doen. Is voor mij nogal veel werk om eea uit de berging te halen.

          Knipsel

          #18470252
          JustM1968
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 February 2020

            IMG_4851

            hoi Caubo, dat zou echt supertof zijn.

            Ik stuur even een foto mee van het dak van de Grandland.

            Deze ziet er toch heel anders uit dan jouw dakreling, dus weet niet of dat zou passen… :unsure:

            Ik heb het idee dat ik een model raildrager moet hebben wat klemt tussen de deur en het dak o.i.d.

             

            #18470253
            Bart…
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 March 2019

              Als het goed is zit er bij elke deur als deze open is aan de onder/zijkant van het dak een gat. Bij de dealer kan je dragers daarvoor bestellen. Die haken dan in die gaatjes.

              #18470889
              caubo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2019

                Sorry ik was te voorbarig. Ik heb inderdaad dakrails.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.