Dakantenne gps/radio/telefoon

Forumindex Forums Modellen Astra Dakantenne gps/radio/telefoon

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213359
    cor64
      Lid sinds:
      19 March 2009

      Ik heb een dakantenne overgenomen. Echter mijn Astra (2007) heeft nu een Fakra aansluiting aan dakantenne.

      De antenne met gps heeft volgens mij een AMP aansluiting welk bestaat uit drie aansluitingen GPS, Radio en Telefoon

      Vraag: Welk deel van de drie (connector is een geheel blauw van kleur) is voor GPS en welk is voor Radio?

      Er komen dus drie kabeltjes uit het dakdeel/antenne een van de kabeltjes is voorzien van een label met de letters HE

      Als er geen verloop deel is kan ik volstaan met afknippen en kabeltjes aan elkaar solderen?

      #17540142
      cor64
        Lid sinds:
        19 March 2009

        Jammer dat er geen kennis is aangaande het bovenstaande probleem.

        Zelf heb ik deels uitgezocht. Connector (blauw) het deel alleen en voorzien van HE logo/label is voor de FM radio. Na het openmaken van de antenne bleek dit het geval. Tevens ontdekt wel kabeltje voor GPS is.

        #17540143
        chopperbob
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 April 2008

          heb nog wel een orginele antenne van opel astra H hier liggen misschien kan je de stekkers er af halen

          heeft 3 aansluitingen

          groetjes van Marcel

          #17540144
          PVB
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2006

            Mocht iemand zo’n antenne voor de zafira a hebben liggen dan hou ik me aanbevolen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.