dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!!

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
22 berichten aan het bekijken - 51 tot 72 (van in totaal 72)
  • Auteur
    Berichten
  • #17898234
    usbstick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2012

      het is best sneu allemaal en zonde van de auto’s en klote voor de kinderen…
      alleen als ik het zo lees, dan moet er wel eens iets voorgevallen zijn, je kan mij niet vertellen dat mensen zomaar je auto in de fik steken en je ramen meerdere malen ingooit..als het 1 keer gebeurd dan is het vandalisme… maar dit… :hmmz

      #17898235
      Eamane
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2012

        @usbstick wrote:

        het is best sneu allemaal en zonde van de auto’s en klote voor de kinderen…
        alleen als ik het zo lees, dan moet er wel eens iets voorgevallen zijn, je kan mij niet vertellen dat mensen zomaar je auto in de fik steken en je ramen meerdere malen ingooit..als het 1 keer gebeurd dan is het vandalisme… maar dit… :hmmz

        Dat dus

        En al dat gezeik over de politie….
        Zijn ook mensen. Ik geloof er geen bal van dat ze niets kunnen doen, dus ik weet niet met wat voor korps jij te maken hebt.

        Maar houd alsjeblieft op met dat gezeik over dat agenten watjes zijn etcetcetc.
        Ga dán liever zeiken over de wet, die ervoor zorgt dat agenten bijna niets meer mogen.

        Ik zou maar eens tros radar oid benaderen.
        Ik vind het écht heel naar voor je, echt! Maar als niemand je wil/kan helpen aan overheidsinstanties ga ik me toch dingen afvragen. :hmmz

        Ook je oproep hier om mensen op te trommelen vind ik uiterst onverstandig. Alles wat je op internet zet kan tegen je gebruikt worden, en het feit dat jij dreigt mensen neer te knallen geeft mij ook geen goed gevoel eigenlijk.

        Verder ben ik erg benieuwd naar de afhandeling hiervan!

        #17898236
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Ik geloof ook niet dat het hier de bedoeling is om knokploegen te vormen. Het verhaal is ronduit belachelijk, het zal je overkomen. Aan de andere kant…..waarom, dit moet haast wel een reden hebben.
          Maar goed, zie mijn eerste zin. :vertag

          #17898237
          king corsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 January 2005

            Hier wil ik wel ff op reageren, uit eigen ervaring weet ik dat bij sommige idioten maar heel weinig nodig is om tot dit soort acties te komen. Deze mensen sporen niet en zijn ook op geen enkele manier in de hand te houden. Aanleiding zal waarschijnlijk iets heel kleins of lulligs zijn.
            Dat je op de politie niet hoeft te rekenen weet ik ook uit eigen ervaring, ik heb mezelf zo twee jaar lang laten terroriseren en dat heeft zo lang geduurd omdat ik ook netjes en fatsoenlijk op de politie rekende.

            Als er agenten zijn die wat durven doen (en ik geloof best dat die er zijn) dan is het in nl helaas nog zo dat ze niks mogen.

            Enige manier om van deze ellende af te komen is zelf de personen aan pakken.
            Ook niet met een grote knokploeg gaan, want eerstvolgende keer dat je alleen bent ben je zelf weer de lul.
            Gewoon hun harder aanpakken dan ze jou gedaan hebben, veel harder. Zodat ze gaan denken dat jij gekker bent als hun. Dat is de enige manier.

            #17898238
            marzaz
              Lid sinds:
              25 February 2012

              sjongge sjongge hebben die ffe geluk dat ik in belgie woon :p ik kan niet tegen onrecht :p.

              hoe is het er nu me kerel? met je kinderen en je vrouw?…
              zijn ze al wat gekalmeerd die ammokmakers?

              #17898239
              Eviltruckdriver
                Lid sinds:
                4 August 2013

                ik ben van nature geen aggresief type maar heb twee banen om mijn hobbie te bekostigen en als iemand aan mijn auto komt dan trek ik zijn kop eraf heb ook vandalisme in het verleden gahad netjes gemeld werd niks aan gedaan adres van de dader nog aangeleverd :wtf volgende keer geen incompetente :swear politie meer ik regel het zelf wel …..veel sterkte met je vervelende situatie ik hoop dat er licht aan het einde van de tunnel komt helaas heeft de politie het te druk met het pakken van de echte boeven………mensen met een kapot achterlicht op de fiets of die drie km te hard rijden :puke

                #17898240
                imported_Gsifreak
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  politie heeft het te druk met bekeuringen schrijven ja.. de rest boeit ze niet, als de kas maar gevuld wordt.. en promotie maken..

                  #17898241
                  mscalibrav6
                    Lid sinds:
                    26 May 2012

                    Grappig, kejahatan meldde zich in aug.’11 voor het laatst, 2 jaar geleden. Alles afgelopen en klaar? Iedereen bmoeit zich er nog tegenaan behalve het ‘slachtoffer’ of is er ook n ander topic over? :???:

                    #17898242
                    theunm
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      niet iedereen weet waar de datum van de laatst reactie staat.
                      er komende de laatste weken wel meer oude berichten boven water

                      het laatste wat ik weet is dat sinds hij geen mooie bak meer heeft het rustig is geworden aan het front.
                      eigenlijk best wel triest

                      #17898243
                      david verburg
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        2 July 2004

                        Dr zal wel meer aan de hand zijn hoor
                        Je hoort maar 1 kant van het verhaal
                        je gaat mij niet vertellen dat dit zonder
                        Rede gebeurd is……

                        #17898244
                        theunm
                          Lid sinds:
                          29 June 2004

                          dat idee heb ik ook
                          maar onze vrolijke vriend is in mei 2012 voor het laast ingelogd geweest.
                          dus ik denk dat hij ook niet meer gaat reageren
                          laten dit draadje maar weer in de doof pot stoppen

                          #17898245
                          re2flex
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            26 October 2011

                            Dit is inderdaad anno 2012. Had iets te maken met wraak of zo. Is niet helemaal duidelijk.

                            Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

                            #17898246
                            Haasje17
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              8 September 2009

                              @Gsifreak wrote:

                              politie heeft het te druk met bekeuringen schrijven ja.. de rest boeit ze niet, als de kas maar gevuld wordt.. en promotie maken..

                              TJa helaas zijn er meer verkeers agenten dan agenten die andere takken van sport doen, maar voor diverse soorten bezigheden zijn gewoonweg andere agenten opgeleid.

                              Wat hier het probleem is is dat men onvoldoende bewijs probeert te verzamelen. Als ze dat gedaan hadden hadden ze e ook allang opgepakt.

                              Advies zorg zelf voor bewijs, bel niet naar de politie, maar ga er gewoon heen laat het zien. Doen ze er niets mee zeg je oke wie heeft het hier voor het zeggen, dan wil ik wel eens met die agent praten.

                              En anders ga je naar het hoofdkantoor uit de regio en doe je daar je verhaal.

                              En plaats gewoon fatsoenlijk veiligheidsglas kost wat, maar meestal krijgen ze die niet kapot althans zeker niet met wat keien en een keuken trap. Daar kun je met een steen tegenslaan en dan krijg je paar krassen op je ruit. (dan ben je van dat gezijk af)

                              #17898247
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                @Haasje17 wrote:

                                @Gsifreak wrote:

                                politie heeft het te druk met bekeuringen schrijven ja.. de rest boeit ze niet, als de kas maar gevuld wordt.. en promotie maken..

                                TJa helaas zijn er meer verkeers agenten dan agenten die andere takken van sport doen, maar voor diverse soorten bezigheden zijn gewoonweg andere agenten opgeleid.

                                Wat hier het probleem is is dat men onvoldoende bewijs probeert te verzamelen. Als ze dat gedaan hadden hadden ze e ook allang opgepakt.

                                Advies zorg zelf voor bewijs, bel niet naar de politie, maar ga er gewoon heen laat het zien. Doen ze er niets mee zeg je oke wie heeft het hier voor het zeggen, dan wil ik wel eens met die agent praten.

                                En anders ga je naar het hoofdkantoor uit de regio en doe je daar je verhaal.

                                En plaats gewoon fatsoenlijk veiligheidsglas kost wat, maar meestal krijgen ze die niet kapot althans zeker niet met wat keien en een keuken trap. Daar kun je met een steen tegenslaan en dan krijg je paar krassen op je ruit. (dan ben je van dat gezijk af)

                                t verhaal is zoals theunm alpost gedateerd
                                maar er komen opeens weer reactie,s?? anyway dit laatste verhaal wil ik wel even op reageren

                                ook naar t hoofdkantoor gaan heb ik slechte ervaring mee
                                ze doen domweg niets voor je :fy1

                                en veiligheids glas plaatsen in een huur woning………..
                                tuurlijk dat doet niemand

                                persoonlijk zie ik 2 optie,s in zo,n situatie

                                1 is verhuizen- is ook niet heel eenvoudig want waar moet je zo snel heen en dan nog persoonlijk liet ik me niet wegjagen :shock:
                                2 is wat ook al gepost is het falende systeem tegen de persoon waar je problemen mee hebt gebruiken dus eigenlijk op de zelfde manier de dader terug pakken en dan net ff erger maar wel alleen ;) niemand meeslepen in jou probleem dan zijn er ook geen getuigen ;)

                                voor de rest dit topic maar op pauze denk ik
                                en dan hopen dat t vergeten wordt lijkt erop dat de t,s dat al heeft gedaan ;)

                                #17898248
                                imported_Gsifreak
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  29 June 2004

                                  @david verburg wrote:

                                  Dr zal wel meer aan de hand zijn hoor
                                  Je hoort maar 1 kant van het verhaal
                                  je gaat mij niet vertellen dat dit zonder
                                  Rede gebeurd is……

                                  David,

                                  tuurlijk zijn er altijd 2 verhalen, maar als je onze verhaal niet gelooft, waarom hebben ze de dader wel gepakt en maanden vast gehouden?
                                  daardoor is deze topic helemaal verdwenen uit zijn zicht.. want laat had ik het met hem er over en wist hij zelf niet meer eens dat deze topic bestond..

                                  en gelieve even graag normaal reageren over me broer alsjeblieft..

                                  Dat er niet meer gereageerd is, is omdat me broer het er helemaal vanaf ziet, na deze shit is hij gestopt met de auto’s en heeft hij er totaal geen zin meer in..
                                  wat voor nut heeft het om er nog mee bezig te gaan.. zo denkt hij er over.. want wat zal er van de auto’s steeds heel blijven.

                                  de baby blauwe kadett gsi heeft poosje hier in groningen voor de deur gestaan, en er is iemand die met zijn trekhaak tegen de voorkant gereden is, en de hele voor zijde nu vervangen mag worden..

                                  het is verder niet mijn zorg wat me broer verder doet, maar laat hem lekker in zijn waarde en laat hem lekker zoals het is..

                                  We zijn nu bezig met de baby blauwe kadett waar inmiddels nu een Turbo in ligt met 315PK..
                                  medio volgend jaar zullen de foto’s wel verschijnen..

                                  dus laten we het lekker sporftief houden oke??

                                  @louwe dank je wel..

                                  jij snapt het tenminste nog :thumb

                                  #17898249
                                  2000
                                  Moderator
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2004

                                    Dus kort gezegd is het nu rustig…gelukkig. En dat de meeste verhalen 2 kanten hebben, dat klopt. Maar er zijn figuren zat die weinig nodig hebben om te worden getriggerd en dit soort achterlijke acties te doen.
                                    De politie doet meestal helemaal niks, kijk maar naar dat zweedse meisje die een paar dagen terug vermoord is. Had aangiftes gedaan, politie heeft dit niet opgepakt. Ik zelf ben eens bedreigd door een automobilist toen ik 17 was. Wij naar de politie, en het kwam er op neer dat ze wat gaan doen als er daadwerkelijk al wat gebeurd is. Lijkt me een beetje laat, en zo zal het ook gegaan zijn met die zweedse.
                                    Al met al een vervelend verhaal, het zal je gebeuren.
                                    Ik zelf ben meer van: ik doe het terug, maar dan wel in de overtreffende trap, wie kaatst kan de (mega) bal verwachten!!!

                                    #17898250
                                    imported_Gsifreak
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      29 June 2004

                                      @2000

                                      Het is nu inderdaad rustig, me broer woont allang niet meer in LWD.

                                      Ik zeg niet dat politie slecht is, maar het gaat allemaal zo moeilijk en duurd allemaal zo lang…

                                      zo dachten wij dus ook.. als politie niks wil doen doen we het zelf wel..

                                      alleen deze keer was het ze wel gelukt..

                                      #17898251
                                      imported_Gsifreak
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        29 June 2004

                                        zo staat de kadett gsi er nu bij..

                                        #17898252
                                        Eviltruckdriver
                                          Lid sinds:
                                          4 August 2013

                                          niet te geloven dat iemands ziel en zaligheid kapot gemaakt moet worden veel succes met de turbo kadett ik hoop dat hij de liefde voor zijn hobbie terug vind en een rustig leven krijgt :thumb

                                          #17898253
                                          Eviltruckdriver
                                            Lid sinds:
                                            4 August 2013

                                            en dat met het zweedse meisje is diep en diep triest weer een diepgaand onderzoek waar de :puke politie alles goed gedaan heeft en het heel triest is maar niet te voorkomen en een paar ouders zijn hun kind kwijt :fy1 ohja en een 18 of 21 jarig jochie komt over 2 jaar vrij en verdiend een tweede kans dit land wordt steeds mooier :thumbdown

                                            #17898254
                                            david verburg
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              2 July 2004

                                              @gsifreak
                                              Ik bedoelde er niets mee hoor ik ken jullie verder niet
                                              Ik bedoelde alleen maar dat er altijd 2 kanten zijn aan een verhaal
                                              En dat er waarschijnlijk iets zal zijn voorgevallen en dat dat de rede is waarom
                                              Dat alles gebeurde.
                                              Dan pak ik nu een oude stofzuiger zak en schud ik die leeg over dit topic………

                                              #17898255
                                              imported_Gsifreak
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                29 June 2004

                                                @david,

                                                ik zie het ook niet aanvallend hoor..

                                                maar dan nog hoeft de gene niet aan de auto’s te zitten, want de auto staan er volledig buiten, maar hij wist dat hij via die weg, me broer zijn hart hard kon raken…

                                                maar goed… we laten de korrels weg waaien en gaan kijken of we rustig de gsi klaar kunnen maken,.. :thumb

                                              22 berichten aan het bekijken - 51 tot 72 (van in totaal 72)
                                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.