dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!!

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 72)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239466
    Kejahatan
      Lid sinds:
      15 July 2010

      Onze Kadett GSI 2.0 16V TURBO is 9 april 2011 ingegooid met een molotovcocktail,
      zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen is de kadett volledig uitgebrand en is er een schade ontstaan van 25.000 euro.
      we hadden een vermoeden naar wie de dader kon zijn en onze vermoedens zijn vandaag volledig bevestigd.
      degene die de auto in de fik heeft gestoken heeft dit zojuist toegegeven op het internet, ik werd gestalkt via hyves en via een antiliaanse roddelsite en werd ‘snachts gebeld en vervolgens werd er weer opgehangen, er volgden anonieme meldingen naar jeugdzorg waarin werd gezegd dat wij onze kinderen zwaar mishandelden, dit is volledig rechtgetrokken en is gelukkig geen probleem meer. toch hebben deze acties voor vele problemen gezorgd binnen ons gezin.

      9 mei 2011 werd onze andere kadett GSI 2.0 16V opengebroken, de hele deur is omgebogen met als volgt dat er een nieuwe deur in moet worden gezet en overnieuw gespoten moet worden en waarschijnlijk is er ook nog wat in de tank gestopt waardoor de auto niet meer wilde starten, de leiding was namelijk verstopt.

      De politie heeft niks voor ons kunnen betekenen, en alle andere instanties ook niet, dus zijn wij nu genoodzaakt om er zelf wat aan te gaan doen, en dat is de bedoeling ook.
      De auto’s waren voor ons zeer belangrijk en ook erg geliefd door velen om ons heen en bovendien heeft onze oudste zoon er erg veel verdriet van gehad (en nog steeds) omdat hij de “blauwe auto” zwaar mist.

      Als er mensen zijn toevallig hier op het opel-forum die ons een handje zouden willen meehelpen dan is jullie hulp van harte welkom en zijn we iedereen zeer dankbaar !

      Je kunt het nieuwsartikel lezen op mijn hyves onder mijn blogs : http://www.redrumom.hyves.nl

      http://redrumom.hyves.nl/blog/43545992/Ons_kadettje_helemaal_afgebrand/g4m-/

      als mensen een probleem met ons hebben, kom dan gewoon naar ons toe en ga niet andermans eigendommen vernietigen en met kinderlevens spelen ..
      het is echt een groot stuk verdriet die wij tot op de dag van vandaag nog steeds hebben..

      #17898185
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        wacht ff… dader heeft toe gegeven en de politie kan niks??
        meen je dit nou serieus????
        waneer jij dit zwart op wit hebt, en je hebt aangifte gedaan van brandstichting of vernieling of wat dan ook moet de politie nu toch meer dan genoeg kunnen doen? ze hebben nu namelijk bewijs en een bekentenis van de dader.
        en wat betreft dat jeugdzorg, is daar ook geen mogelijkheid tot aangifte voor?
        dit is toch ook een soort van valse aangifte?

        in ieder geval heel fijn dat de dader bekend is.
        hoop dat je nog wat kunt bereiken.

        #17898186
        Kejahatan
          Lid sinds:
          15 July 2010

          we zijn talloze keren bij de politie geweest ..

          bij alle instanties die jij je maar kan bedenken , zelfs de krant en hart in actie .. geen ene moer die zn poot ff uitstrekt om te helpen ..

          op een gegeven moment moet je zelf dingen ondernemen om je gezin en je eigendommen te beschermen aangezien niemand hier wat doet ..

          en wat die jeudzorg betreft .. anonieme meldingen tsja .. kan je niks mee .. wordt niet eens opgenomen .. maar dat gedeelte is al afgesloten ..

          #17898187
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            ja is afgesloten maar wel een soort stalking, neem aan dat je er niet bepaald vrolijk van bent geworden.
            maar ja dan kun je beter wel voorzichtig zijn met wat je wil gaan doen, jou en zijn naam is natuurlijk al bekend op het buro, waneer jij nu iets gaat doen en hij meld dat ben jij natuurlijk wel de l*l.
            heb ongeveer het zelfde gehad, aangifte gedaan omdat iemand de auto verkocht had die voledig op mijn naam stond, maar omdat die beste man de uto betaald had en mondeling met mij had afgesproken kon ik geen aangifte doen, ondanks dat de auto voledig op mijn naam stond.
            dus de namen waren wel bekend daar.
            ik wil niks liever dan die lui nog eens spreken, maar als er dan wat gebeurd en hun bellen de politie ben ik gelijk de pineut.
            dus pas op met wat je wil gaan doen.

            en ik denk dat waneer je hier aan geeft wat ongeveer je bedoeling is je misschien ook wel meer reacties krijgt van mensen die je willen helpen

            #17898188
            gsi-maffia
              Lid sinds:
              15 December 2006

              Ja zwaar klote dat die auto afgebrand is.. :puke

              Hoop dat je die eikels dik laat betalen..!! in geld of in tanden.. :swear

              #17898189
              jblfreak
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                ik stem met eric (gsi-maffia ) in

                want t is gewoon niet normaal meer

                als politie (de meeste mietjes ) niets durven doen dan maar zelf en moeten ze achteraf ook niet gaan lopen mekkeren

                #17898190
                Kejahatan
                  Lid sinds:
                  15 July 2010

                  nou raad eens .. ze hebben vanmiddag om half 4 mijn raam ingegooid terwijl mijn kinderen op die plek zaten te spelen. gelukkig op tijd weggehaald.
                  erachter aan gerend, komt een of andere homo met een mes staan zwaaien ..
                  ondertussen wij ook bewapend met een hamer en een keukenmes .. niemand meer te bekennen
                  behalve die domme koeien die vanuit hun flatje durven te schreeuwen en uit lopen te dagen .. lafbekken zijn het en er komt echt een einde aan.

                  #17898191
                  16v kadett c
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 January 2010

                    ja het moet eerst echt goed uit de hand loopen heben het schijnbaar tedruk met bontjes schrijven dus jij komt op de 2de plaats
                    wand de staats kast moet ook gevuld worden(als of daar nog niet genoeg geld in zit ) en jij kost aleen geld brend niet op dus 2de plaats

                    #17898192
                    Tim Leegwater
                      Lid sinds:
                      19 August 2004

                      Verschrikkelijk verhaal man.. Heel veel sterkte en houdt vooral je kinderen veilig..

                      Kan er niks aan doen, maar toch zegt een stemmetje: Dit doen mensen niet zomaar, daar moet een aanleiding voor zijn ?
                      maar er zal ook een andere kant van het verhaal zijn, en die horen we nu niet.

                      #17898193
                      Kejahatan
                        Lid sinds:
                        15 July 2010

                        dat is juist het grappige .. ik ken die mensen niet eens ..

                        #17898194
                        Tim Leegwater
                          Lid sinds:
                          19 August 2004

                          Dat is inderdaad heel bizar dan man..

                          Ja helaas heb je in dit land niet zoveel aan politie e.d.

                          Heel veel sterkte, verhuizen geen optie ? Ik weet dat het een zwakte bod is maar de veiligheid voor je gezin lijkt me belangrijker.

                          GReetz Tim

                          #17898195
                          petrolhead
                            Lid sinds:
                            13 August 2010

                            klinkt alsof die mensen die je dit aandoen vreselijk jaloers zijn. :???:

                            #17898196
                            Tim Leegwater
                              Lid sinds:
                              19 August 2004

                              Sorry hoor, maar iemand betichten van kindermishandeling omdat ie 3 of 4 opels hebt ?? En dan de ramen ingooien e.d. en de auto in de fik zetten ?

                              Daar geloof ik niks van, hoe achterlijk de dader misschien ook is.. De reden is echt niet die 4 auto’s, het zal echt wel een andere reden zijn wil niet zeggen dat je ook de reden kent..

                              Of woon je in London ?

                              PS: Naar wat voor hulp ben je opzoek dan ?

                              #17898197
                              soepkiepe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 August 2010

                                tsja, als het mensen zijn die jullie niet kennen is het wel allemaal een beetje raar dat ze dit allemaal doen.
                                ik heb ook wel eens van die momenten dat er hier iemand hard door de straat rijd dat ik zoiets heb van de volgende keer heb ie een klinker door zijn auto raam.
                                maar toch pak ik liever de persoon zelf.
                                ik wil je niks verwijten maar het lijkt nu steeds meer dat je niet echt geliefd bent in de straat/buurt.
                                dan als nog hebben ze zoiets niet te doen, moeten ze bij je zelf komen en al zeker de kids er buiten laten, maar zulke helden zijn het vaak niet.

                                #17898198
                                Fearless
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  9 January 2005

                                  Waarom moeten die personen jou/jullie hebben dan Kejahatan?

                                  Tis allemaal niet normaal wat daar allemaal gebeurd. Waaraan heb jij dat te danken dan?

                                  Opknopen dat tuig iig!

                                  #17898199
                                  sebastiaankadettcabriogsi
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    27 November 2005

                                    mooi dat de dader bekent is!

                                    wel vervelend van het ruit, gelukkig is corsa b goed te vinden op de sloop.

                                    lang niet van je gehoord (niemand hier in grunn).

                                    doe me svp eens een belletje over het gereedschap (heb het hard nodig :( )

                                    groetjes sebas

                                    #17898200
                                    Fearless
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      9 January 2005

                                      Met zulke gekkigheid had ik allang een camera op de auto’s gericht gehad.
                                      Mag officieel niet de straat in kijken met camera, maar met dit soort geintjes MOET het gewoon

                                      Het liefst heb ik er nu al 1 hangen, maar eigenlijk ook niet nodig want als 1 van mijn wagens ook maar iets heeft dan weet ik al bij wie ik wezen moet. Diegene is zo kansloos zielig dat ie de wagen van zn eigen neef zelfs bekrast heeft en de banden van lek gestoken heeft.

                                      #17898201
                                      soepkiepe
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        10 August 2010

                                        @sebastiaankadettcabriogsi wrote:

                                        mooi dat de dader bekent is!

                                        wel vervelend van het ruit, gelukkig is corsa b goed te vinden op de sloop.

                                        lang niet van je gehoord (niemand hier in grunn).

                                        doe me svp eens een belletje over het gereedschap (heb het hard nodig :( )

                                        groetjes sebas

                                        ruit van de corsa?
                                        ik las het meer op een manier dat het een ruit van het huis is.
                                        ook omdat ze zegt dat de kids daa aan het spelen waren

                                        #17898202
                                        Astraman
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          14 July 2004

                                          Ehh, wat je ‘legaal’ zou kunnen doen is camera’s plaatsen. De ombudsman raadplegen, als de dader bekent is en de overheid doet er niks mee dan kan je kijken of er geen fout gemaakt word bij de overheid/justitie/politie. De ombudsman die bemiddeld tussen jou en overheden als je er zelf niet uitkomt met ze. En je zou een civiele zaak kunnen beginnen waarbij je die andere gewoon aansprakelijk stelt voor de schade, alleen de bewijslast is klote, zelfs met bekentenis kan die ander weer beweren dat het opschepperij was enzo en word ie vrijgesproken heb je nog een bult kosten.

                                          Altijd klote die dingen. Maar dan doe je het ‘netjes’. Misschien schrikt dagvaarden alleen al voldoende af, je weet het nooit! Ik zou zelf ook de neiging hebben ze op te zoeken maar uiteindelijk trek je aan het kortste eind als je voor eigen rechter speelt, zo mooi zit de wet wel in elkaar hierzo…

                                          Dadelijk loopt het uit de klauw en verwond je iemand, kun je de bak in en worden je kinderen wel afgenomen.

                                          #17898203
                                          Ghanz
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            31 July 2005

                                            tja..

                                            let in iedergeval goed op !!!

                                            het recht in nederland is verschrikkelijk krom.

                                            met andere woorden…justitie/politie…en een stukje normaal gedrag en fatsoen
                                            sporen niet met elkaar.

                                            nu wordt jij getart…. dadelijk barst de bom… jij mept er een paar aan de bek.
                                            en … tadaa.. jij in de bajes… hatsikidee. zo is nederland…. nederland bloemenland :cry

                                            #17898204
                                            Kejahatan
                                              Lid sinds:
                                              15 July 2010

                                              ff een update’je ..
                                              gister zijn we met een redelijk grote groep naar dat huis gelopen ..
                                              zoals verwacht kwam er natuurlijk niemand buiten, maar dit keer hebben hun de politie gebeld, en geprobeerd om het hele verhaal weer om te draaien, net alsof het lijkt dat wij degene zijn die fout zijn en waren begonnen.
                                              Alle straten waren afgezet en op elke hoek van de straat stond een auto met undercover’s erin .. (ja moet je je indenken wat er dan wel niet allemaal kan!)
                                              We zijn met de mensen een eindje gaan lopen en niet veel later kwam de politie ook bij ons in beeld.
                                              Ze hebben ons verteld of eigenlijk bijna gesmeekt om slechts 1 dag te wachten en rustig te doen .. Als zij in die dag niks kunnen bereiken met de informatie die ze nu hebben, hebben wij vrij spel.
                                              Ff voor de goeie orde, spoort de politie van Leeuwarden voor een groot deel niet. Toen de auto bijvoorbeeld in de fik stond zeiden ze zelf : o hij heeft er vast zelf iets mee te maken .. Of toen ik vroeg of er een technisch onderzoek kwam zeiden ze : ja we wonen niet in Amerika ! Een vriend van ons zijn corsa a, is iemand keihard ingereden en weer weggereden, er waren genoeg getuigen, zelfs 2 mensen van de stadswacht en 2 politieagenten, ze hadden alles geregistreerd, kenteken etc.. dit was in februari.. tot op de dag zijn ze er nog steeds mee bezig om de dader te achterhalen en hebben ze datums door elkaar gehaald en weet ik het wat nog meer, die vriend zit nog steeds te wachten op zijn schade .. en moet je eens nagaan hoelang dat duurt en dat terwijl er genoeg getuigen waren ! er is al een keer eerder bij ons de ramen ingeflikkerd en die persoon kwam van hetzelfde huis als waar die andere lafbekken nu in wonen ( hij woonde er ook maar is pas geleden opgepakt voor poging tot doodslag ) hij heeft ons de hele dag bedreigd via de telefoon dat hij onze ramen wel ff zou inkinkelen … dit alles doorgegeven, politie zegt ; ja we kunnen niks met bedreigingen je moet wachten tot er echt iets aan de hand is … we hebben wel duizend keer gebeld als het niet meer is .. want we werden gestalkt en bedreigd .. niks werd ondernomen .. toen hebben we maar gebeld en gezegd als jullie nu niet komen dan schieten we hem zelf neer .. wat denk je ?? nog geen 5 minuten later, zoveel motormuizen, 4 politie auto’s en nog een busje .. om ONS .. te fouilleren .. !! en sja diezelfde nacht lagen mijn ramen weer in ..

                                              iedereen vraagt mij de reden waarom dit gebeurd .. al sla je me dood ik weet het niet !! deze mensen hebben psychische ziektes heb ik gisteren gehoord van de politie. er lopen meerdere aanklachten tegen hun .. jaloezie en obsessief gedrag, daar lijdt het hele clubje aan ..

                                              we willen graag verhuizen, terug naar groningen, we zijn al maanden bezig, echt alle instanties zijn op de hoogte van wat er hier allemaal gebeurd maar we krijgen van niemand de urgentie om te verhuizen .. ze hebben me jeugdzorg aan gesmeerd door al het geauwhoer van anderen .. toen ik ze vroeg : veiligheid voor de kinderen staat voorop toch, is jullie motto ?? ze antwoordden: ja dat klopt .. dus ik zei daarop : wie gaat de veiligheid voor mijn kinderen garanderen ? weer geen antwoord .. het enige wat eruit komt is rustig blijven en denk aan je kinderen blablabla .. hoe moet ik ooit aan mijn kinderen denken als ik elk moment weer een of andere rare actie kan verwachten .. het enige dat wij weten is dat het nu een keer afgelopen moet zijn.

                                              de buren die tegenover, waar de auto altijd geparkeerd staat, wonen hebben voor ons al hun webcam’s op de auto gericht, ook zij zijn er schijt ziek van dat ook hun kinderen dit allemaal te zien krijgen ..

                                              O ja en naar wat voor hulp ik op zoek ben .. ik heb van velen gehoord (toen mijn auto afgefikt was) dat ze mee wilden helpen om af te tuigen zodra de dader van het fikje bekend zou zijn, ik dacht bij deze post ik het op het forum , ik wacht nog even geduldig af op de politie wat ze hebben bereikt, hebben ze niks gedaan dan laat ik die mensen daar in hun eigen soepje gaar koken .. !

                                              #17898205
                                              mantadevil
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2004

                                                man man wat een verhaal
                                                helaas kan dit schijnbaar toch in nederland.
                                                Maar wat ik niet snap ,ze gooien je ramen in ,steken je auto in de hens en je beld de wouten ,goed bekent verhaal die doen niet.
                                                maar je weet toch waar ze wonen????
                                                In nederland moet je toch zelf alles doen en heb zelf medere malen moeten hervaren hoe ze zijn dus zou volgende doen
                                                zelf naar die lui toe gaan (je weet waar ze wonen) aanbellen doen ze niet open trap je voor deur in en slaat ze hun eigen tokko uit ,oke zit je mischien even ,maar geloof me dan hebben ze wel respect voor je en is het klaar.
                                                nu word je enkel uitgelachen door dat soort zieke lui,die denken boven de wet te staan
                                                je moet ze laten weten dat er niet met je te sollen valt en zeker niet met je kids wand dat gaat wel erg ver.
                                                Ben zelf ook iemand die dit soort dingen zelf regelt en zeker de wouten niet beld wand daar heb je geen flikker aan,en net wat je zegt iedereen bied zijn hulp aan ,maar als puntje bij paaltje komt staat er niemand.
                                                Maar moet ook niet nodig wezen ,zelf oplossen is de beste en enige manier.
                                                man zorg dat ze respect voor je krijgen daar zo.

                                                in elk geval veel succes en zorg dat je vrouw en kids veilig zitten tot dit opgelost is .

                                                #17898206
                                                DarkNL08
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  7 March 2010

                                                  Niet zelf oplossen, trek je alsnog aan het kortste eind !!!

                                                  #17898207
                                                  sebastiaankadettcabriogsi
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    27 November 2005

                                                    pff wat een verhaal,

                                                    is dit de rede dat je zo slecht telefonisch bereikbaar bent?

                                                    hoe vervelend het ook voor je is, ik ga niet lopen matten dan doe ik me studie voor jan lul.. :(

                                                    #17898208
                                                    mantadevil
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      30 June 2004

                                                      @sebastiaankadettcabriogsi wrote:

                                                      pff wat een verhaal,

                                                      is dit de rede dat je zo slecht telefonisch bereikbaar bent?

                                                      hoe vervelend het ook voor je is, ik ga niet lopen matten dan doe ik me studie voor jan lul.. :(

                                                      ff off topic wat voor studie doe je???
                                                      mag zelf tegenwoordig ook niets meer doen ,ben bezig met een studie tot beveiliger ,maar neem niet weg dat ik zo met me zou laten sollen als wat er gebeurd met de topic starter .
                                                      laten we eerlijk wezen de politie doet niets eraan ook al heb je harde bewijzen .
                                                      ze laten je soms geen keus dan het zelf op te lossen.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 72)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.