Forumindex › Forums › Modellen › Astra › daar stond je dan…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 december 2011 om 00:38 #17243946
zondag morgen stond ik met iemand op een verlaten weggetje een serieus gesprek te voeren, uiteindelijk vielen we beiden in slaap en werd ik niet lang daarna wakker omdat het koud was in de auto, afijn ik de motor aangezet om het toch weer een beetje warm te laten worden.
niet lang daarna de persoon naast me wakker gemaakt die overigens op mijn stoel zat (bestuurderskant) alleen nu wil het geval dat hij rechtop gaat zitten en met zijn voet het gaspedaal voluit intrapt dus ik zijn voet eraf getrokken en daarna de motor afgezet. Na nog ff gestaan te hebben vond ik het wel eens tijd om naar huis te gaan dus wij weer gewisseld van plek, dus met dat ik de motor wilde starten (en nu komt het ) kun je natuurlijk wel raden was me accu leeg.
maarja wie ga je bellen om half zeven ‘s ochtends om je ff te komen helpen. dus na ff denken toch maar besloten de anwb te bellen daar zijn ze immers voor, word er gezegd binnen nu en een uur zijn ze bij je dus ik dacht fuck wil toch ook wel graag slapen maarja goed het was niet anders. Gelukkig stond de beste man met twintig minuten bij me en kwam er dus achter dat de accu leeg was, nou jah verder hoef ik het verhaal niet uit te leggen natuurlijk maar nu blijft dus het motormanagement lampje branden en ik ga er vanuit dat het er toch wel mee te maken heeft dat de persoon naast me het gaspedaal ff indrukte, heeft iemandeen idee wat dat zou kunnen zijn???zat zelf te denken dat de kabelboom boven de bougies weer iets omhoog is gekomen omdat de beveiligingsclips die daarop horen alle vier kapot zijn en het zooitje nu vast zit met tie ribs… hij loopt overigens ook erg beroerd en dan vooral met optrekken…
misschien heeft iemand er nog een andere mening over en die lees ik graag…
5 december 2011 om 05:55 #17954940Ehh jah, das moeilijk op afstand te zeggen. Maar als er een lampje brand dan is er in ieder geval een storing en zou je hem uit kunnen lezen om te kijken wat de reden is. Welk model/uitvoering/jaar/motortype gaat het om??
5 december 2011 om 08:02 #17954941Wat een vaag verhaal :jerry
Met model/bouwjaar/motortype enz. kunnen we inderdaad een stuk meer. En uitlezen kan nooit kwaad.
5 december 2011 om 08:13 #17954942haah en dan vraag ik mij natuurlijk af waarom je om die tijd op die dag een serieus gesprek in de auto gaat voeren :P, en dan ook nog slapen, dus het gesprek zal wel evrmoeiend zijn geweest :P
kun je hem nu wel elke keer starten dan?
je zegt dat de auto een tijdje gelopen heeft, en daarna niet wou starten, wanneer de auto loopt zorgt de dynamo dat de accu bij laad.
normaal gesproken als je blok op temperatuur is (wat deze waarschijnlijk was na een tijdje lopen) kan vol gas niet heel veel kwaad, moet je natuurlijk geen half uur doen :P
kabelboom van de bougies zal ook niet veel uit mogen maken, zolang de bougie doppen maar goed op de bougie zitten.
denk dat je toch zoals hier boven ook staat even moet laten uit lezen.5 december 2011 om 08:39 #17954943als ik met iemand op een verlaten weggetje sta op dat tijdstip is het meestal niet voor iets om van in slaap te vallen :angel
5 december 2011 om 11:02 #17954944hahah jullie denken toch niet dat ik alles ga vertellen hier:P
maar het is een g uit 98 1.6 16v… motortype weet ik zo ff niet… deze auto heeft al een beetje een geschiedenis… vorig jaar is door een defecte waterpomp me distri naar de klote gegaan. alles krom getrokken dus hebben ze er een ander blok in gelegd alleen toen was ging ook elke keer dat lampje branden daarna kwamen ze er dus achter dat die beveilingingen die van de kabelboom richting de cillinders gaan dat er een paar kapot waren en door dat hij aan de ene kant wat ruimte heeft om omhoog te komen gebeurde dat nog wel eens en vooral als ie warm was… bij de garage eerst vast gezet met zo’n tierib maar dat werkte achteraf niet zo best terug naar huis was er niks aan de hand maar een tijd later moest ik weg en toen bleef dat ding continu branden… daarna heb ik samen met mijn broer weer het zooitje losgehad en nog beter vast gezet. daarna een hele poos geen last van gehad maar nu wel en hij loopt net zo beroerd als vorig jaar.
5 december 2011 om 11:05 #17954937motorcode x16xel II, je zou m eigenlijk ff moeten uitlezen maar vermoed een kleine stroomstoring, heb ik met m’n F ook een tijdje gehad, ging MM lampje branden, was een accu die wat minder werd.
5 december 2011 om 15:41 #17954945Zal een heftig gesprek zijn geweest hahaha…..
5 december 2011 om 16:38 #17954946Die astra is gewoon helemaal van slag door wat er allemaal in die auto gebeurd is :jerry
5 december 2011 om 16:45 #17954947@DeMeistah wrote:
als ik met iemand op een verlaten weggetje sta op dat tijdstip is het meestal niet voor iets om van in slaap te vallen :angel
serieuze “gesprekken” :jerry
5 december 2011 om 16:54 #17954948Jaja, dus zo moet je die dames eens verleiden voor een “serieus gesprek” in de auto ;)
5 december 2011 om 17:20 #17954949zal vast een vochtig kwaaltje zijn :jerry
5 december 2011 om 17:23 #17954950hehe :P
Laten we niet te ver offtopic gaan. Zit alles wat je vast had gezet nog steeds vast?5 december 2011 om 17:47 #17954951Dit klinkt echt allemaal te fout…
5 december 2011 om 18:10 #17954952heb je je lampen aan laten staan?
accu gaat niet zomaar leeg.je heb de auto aangehad. totdat de geluksvogel jou gaspendaal intrapte.
auto uitgezet en later willen starten wat niet lukt.wel heel appart, heb je dikke audio erin zitten wat veel vreet aan de accu?
kan mij anders niks bedenken.5 december 2011 om 18:13 #17954953Een beetje een zwakke accu en een uurtje contact aan is ook al voldoende om deze leeg te krijgen.
Motorstoring zal je moeten uitlezen wil je erachterkomen wat het probleem is.
Willem
5 december 2011 om 18:16 #17954954vreemd, zou niet zo mogen zijn als die daarvoor nog gelopen heeft.
dan start hij s’ochtends al niet meer5 december 2011 om 18:33 #17954955lachen dit topic :jerry
Rik :)
5 december 2011 om 19:30 #17954956Draaien voor een korte periode, en zeker stationair daar laad een accu niet veel van op,
Gaat wel een tijdje overheen vooraleer het geen aan energie wat gebruikt is om te starten, weer terugverdient is.
Willem
5 december 2011 om 19:41 #17954957jawel, maar ze hebben naar die plek gereden he, dus blijft een beetje appart verhaal.
beetje ontopic blijven mensen, wat ze ook in de auto doen, dit forum genoot wil geholpen worden.
5 december 2011 om 21:32 #17954939Mja boeiend idd, ben ook jong geweest, nog, dus ehh…maar als je accu leeg is geweest krijg je vaak ook vage dingen, kan het dan niet een storing zijn die in het geheugen staat ofzo? Dat de oorzaak door het op/bijladen verholpen is maar die melding gewist moet worden??
5 december 2011 om 22:18 #17954958Daar stond je dan vanavond, Het was wel spannend (oeh) Maar toch ook fijn (jeee)! Hahah ok, nu hou ik op xD
5 december 2011 om 23:28 #17954959okeej okeej I’ve got the message:P maar hij heeft voordat we daar waren een tijdje stilgestaan daarna een poosje gelopen en toen uitgezet en toen heeft er verder niet veel gebrand als de radio maar ik denk dat ik een beetje zwakke accu heb ook idd dacht het laatst al te merken… maar nog geen idee of alles nog vast zit wat vast hoort te zitten en het is niet al te denderend weer en ik heb een torcx sleutel nodig en die heb papa niet in de verzameling:D dus denk dat ik zaterdag ff bij zwager of broer aan moet kkloppen…. heb ook de hele week late dienst dus veel komt er van de week niet van terecht…
5 december 2011 om 23:36 #17954960haha en hun vertel je ook precies het zelfde wat je in je 1e post hebt staan?
denk dat hun dan ook wel afvragen waar dat “gesprek” over ging :jerry6 december 2011 om 00:37 #17954938humz, dus zo noemen ze dat tegenwoordig
ik word oud, wij noemden dat de koffer in duiken :jerryGrtz. Mario
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.