D kadett c18xe

Forumindex Forums Modellen Kadett D kadett c18xe

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369992
    Bas2003
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 November 2019

      Hallo!,

      Ik ben nieuw op dit forum dus sorry als ik een nieuw al beantwoord topic maak?,

      Ik sta op het punt om een d kadettje te kopen, alleen nu wil ik er een passend blokje bijhalen, ik zat te denken aan een c20ne/xe maar dat is me toch iets teveel van het goede(verbruik ed) dus toen dacht ik aan een c18xe uit een astra f, kan iemand mij vertellen of dit te doen is, ben een monteur in wording dus weet wel ongeveer waar ik het over heb.

       

      Hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt!

      Bas

      #18370023
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Dat is prima te doen een c18xe, je kunt de bestaande ombouwbeschrijing gebruiken voor een c20xe.

        Onderblok heeft de zelfde boutgaten als de c20xe, z20let, c20let, x20xev, x20xer.

        Wat bedrading betreft kun je het beste een c18xe niet xel ecu gebruiken. Die heeft geen startonderbreking.

        #18370112
        Bas2003
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 November 2019

          Oke!

          En waar kan ik die vinden? Ik kan op het forum wel delen vinden maar niet een duidelijk blog waarin iemand laat zien/schrijft wat er allemaal bij komt kijken en welke aanpassingen er gemaakt moeten worden

          Grtz

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.