Cv, bestuurdersdeur Tigra A.

Forumindex Forums Modellen Tigra Cv, bestuurdersdeur Tigra A.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18335692
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hoi luitjes,

      Wellicht zal e.e.a qua topics/antwoorden vast op het forum zweven… maar mijn bestuurdersdeur reageert per direct niet meer op de afstandbediening.

      Zonet was het geen enkel probleem..

      Handmatig doet de cv het wel..

      Ligt dat aan de deurpin, het afstandsbedieninkje… Heb er nooit mee geknoeid verder dus kan me geen losse draadjes voorstellen..

      Gr Geeviz

      #18335847
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Als ik het weaco kastje eraf haal en de deuren “gewoon” sluit via de bestuurdersdeur.. dan werkt alles wel, dus kan me niet voorstellen dat de kiekert stuk is..
        ook die relais… paars en bruin blokje zijn goed..

        #18335995
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Ik lees net op verschillende fora dat het het pompje kan zijn of de servo.
          Is dat een specifiek onderdeel van de Tigra A en universeel uitwisselbaar..of is dat van de inbouw cv..

          #18336249
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Heb net de kiekert vervangen.. nog steeds werkt de bestuurdersdeur niet op de cv. Bij gewoon op de sleutel sluiten is geen probleem, dan gaat ie wel automatisch mee

            Bedrading kan niet stuk zijn want heb daar nooit aan gezeten
            Kiekert kan ook niet stuk zijn..
            Afstandsbediening van cv ook in orde

            Moet ik nu bij het slot in de deur zijn… en wat kan er stuk zijn? En.. hoe krijg ik dat eruit, want het is een feest om daar bij te kunnen komen vanuit de binnenkant :(

            #18337659
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Iemand suggesties?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.