Cruisecontrol soms omgekeerd, en opnieuw gordels te vervangen schijnt het???

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Cruisecontrol soms omgekeerd, en opnieuw gordels te vervangen schijnt het???

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    nijltjetweety
    Deelnemer

Nog even bevestigen dat het probleempje van 4 juni 2014 opgelost is. Sinds het nazicht eind 2014 door de dealer die de spuitwerken uitvoerde is het probleem met de verlichting opgelost. Daar mag ik na al de voorbije maanden toch van uit gaan? Ik kreeg net een telefoontje van de opelgarage. blijkbaar zouden de gordels van de Meriva B moeten vervangen worden. ik refereerde nog naar het vervangen van de vorige maal maar dit staat er los van. Ik zou een brief moeten hebben ontvangen maar heb niets gezien in de brievenbus. Wat is er nu opnieuw fout met de gordels van de Meriva B?

nijltjetweety
      Deelnemer

Klopt het verhaaltje over die gordels nu? Feit is dat ik al enige tijd naar een andere garage ga, en dit lijkt een truukje om me terug te laten keren. Ik heb geen weet van die brief die Opel zend naar alle Neriva B eigenaars. Of die brief zou in de bus bij de buren zijn beland??

nijltjetweety
        Deelnemer

De wagen binnengedaan in de garage. Gordelspanners vernieuwd (nooit meegemaakt dat dit nodig is en ik rijd toch al 28 jaar).
          Nazict voor schouwing gehad en teststraat, inspectie voor 1,3,5,… jaar. De wagen is 6 jaar. Oneven. watte ????
          Ze leggen mij er dubbel op. Ook meldde de technieker dat de waterpomp hem liggen heeft gehad. Plots na het onderhoud treed er blijkbaar een lek op in de koelomloop. 3uur of langer en tussen 300 en 400 euro. Nooit zet ik in die garage nog 1 voet binnen.
          Hoeveel garantie staat er op een Opel? Is dat maar 5 jaar dan? Of is het lek nog een garantiegeval?
          KIA geeft 7 jaar op alles, Toyota geeft ook meer op de auto zelf. Iemand info?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.