Cruisecontrol

Forumindex Forums Modellen Grandland X Cruisecontrol

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18418217
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      OOOh.  ben je daar terug ?   Duidelijk geen man van uw woord.  Is nu  al de derde keer dat je afsluit…………..  :applause01:

      Wat betreft de trekhaak………….  u bent duidelijk ook nog gierig.  Ik ben zeker dat je dat zelf zou doen….

      Je laat precies zelfs uw slaap om te reageren gezien het uur van een van uw posten.  het ligt duidelijk op de maag.  Of…nee,ik begrijp het.  Zelfs uw vrouw of vriend of….. wil u niet meer bij hen in bed………  Ik begrijp hen.

       

       

      #18418265
      quandor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2017

        Sterkte!

        #18418295
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          je kan nu al tellen………………  :applause01:   Je maakt vorderingen dankzij mijn post :happy02:

          #18418304
          quandor
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2017

            Er is een spreekwoord  “Iedereen krijgt of heeft gekregen wat hij verdient”………… :rolling:

            #18418305
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              Ik neem kort de tijd om u nog even wat bij te leren : het spreekwoord daaromtrent luidt :  “boontje komt om zijn loontje”

              Man man man.  En nog intelligent willen doen ook.

              Tja,…  “het ene woord haalt het andere uit….”   Begrijp je deze ??

              #18418307
              rene
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2004

                Jongens, het begint nu gênant te worden.

                Jullie maken een klucht van deze topic.

                 

                ik zou na mijn opmerking niks meer posten. Dan heb ik het laatste woord.

                 

                 

                #18418309
                quandor
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 November 2017

                  Tja, Jopsa wil persé het laatste woord hebben. Van mij mag ‘ie het hebben. Wedden dat hij zo gaat posten?

                  [quote quote=18418305]Ik neem kort de tijd om u nog even wat bij te leren : het spreekwoord daaromtrent luidt : “boontje komt om zijn loontje”[/quote] Dát zijn héél, héél wijze woorden.

                   

                  #18418310
                  jopsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2019

                    Bedankt

                    Eigenaardig wel dat je je post van 25 april 2021 om 16:37 veranderd hebt ondertussen………………….uw  kinderachtige reacties het aan verwijderen dus….

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.