cruise control opel insignia 1.6 turbo 2010

Forumindex Forums Modellen Insignia cruise control opel insignia 1.6 turbo 2010

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18262820
    g krijnen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 March 2010

      @andy8908 wrote:

      Ik heb een meriva uit 2011 met cruise control en vond ook raar dat die het zo en dan niet deed. De oorzaak waar ik zelf na een tijdje ben achter gekomen was dat ik mijn linkervoet altijd op de koppeling rustte waardoor die niet wou activeren. Sindsdien nooit meer problemen mee gehad. Misschien zelfde probleem?

      is bij mij niet het geval,en groen lampje brandt bij mij dus wel ook als de cc niet werkt

      #18262821
      edejong
        Lid sinds:
        23 May 2013

        Hoop dat het is opgelost,is toch even afwachten .Bij mij heeft de c.c na het plaatsen van een nieuwe accu het niet 1 keer meer laten af weten,dat is nu al weer 1 jaar terug.Management in de auto controleer ook de elektrische lading in de accu,blijkt deze niet afdoende te zijn schakel deze onbelangrijke stroomverbruikers uit om zo veel mogelijk de accu te sparen voor het starten. Ben benieuwd.

        #18262822
        Frank Bertram
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 April 2015

          Ik heb precies dezelfde problemen. Dan werkt Cc wel en dan weer niet. Cc start gewoon niet op. Als men vergeet te remmen voodat men Cc probeert in te schakelen komt ook de melding niet. Als men dan auto stilzet op slot van slot en weer start werkt het weer wel. Allerlei sofware gepobeert, resetten ed. geen resultaat.

          #18262823
          g krijnen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 March 2010

            na een nieuwe accu is probleem niet meer terug gekomen :thumb

            #18409721
            Remko1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 April 2011

              Ik heb een Insignia 1.6 turbo uit 2010. Bij mij wilde de cruise control soms evenmin ingeschakeld worden. Het lampje bleef wit en dat was het dan. Op andere momenten deed hij het wel gewoon. Uiteindelijk bleek het probleem in de ECU te zitten. Dus nieuwe ECU erin. Daarna heb ik een paar jaar geen problemen meer gehad. Maar met het koude weer van de afgelopen dagen begon het gehalte opnieuw. Nu het weer iets warmer is, lijken de problemen weer verdwenen. Ik hoop niet dat het opnieuw de ECU is, want die is net een paar jaar oud en erg duur om te vervangen.

              #18504975
              Raymond Koopman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 January 2023

                Goede dag.

                Ik heb een Opel insignia van 2010 station en heb problemen met mijn cruise control. als ik de cc erop zet doet die de ene keer wel en de andere keer niet heb de auto uit laten lezen en geeft geen fout melding aan heb de auto al 3 x bij de garage gehad en ze kunnen het niet vinden zit een nieuwe rem regelaar op en nog is het probleem niet verholpen wie kan mij hier bij helpen die het zelfde probleem ook heeft. nu las ik hier dat het ook aan de accu kan liggen ik weet echt niet waar ik naar moet zoeken.

                #18510344
                RME
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 December 2013

                  Bijna zeker dat het de accu is ,bij mij zeiden ze bij de opel garage dat de accu nog goed was ,ik ben toen naar een accu leverancier gegaan die heeft hem doorgemeten en er zat niet voldoende meer in dus vervangen ,problemen over

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.