corsa site gemaakt

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa site gemaakt

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #17510183
    BlackSapphire
      Lid sinds:
      4 July 2009

      origineel gepost door wim-v6
      Nogmaals EDIT:

      FACELIFT is niet van ’98 t/m ’00, maar van ’97 t/m ’00

      Dus:

      Corsa-B1 versie 1: ’93 t/m ’95
      Corsa-B1 versie 2: ’95 t/m ’97
      Corsa-B2 : ’97 t/m ’00

      staat er op!

      De Combo-B1 is gebouwd van ’93 t/m ’97
      De Combo-B2 is gebouwd van ’97 t/m ’01

      Motoren voor de Combo:

      benzine:
      C14NZ 60pk ’93 t/m ’95
      C14SE 82pk ’93 t/m ’95
      X14SZ 60pk ’95 t/m ’01

      Diesel:
      C17D (4EE1) ’93 t/m ’95
      X17D (4EE1) ’95 t/m ’01

      Willem

      #17510184
      GSi Fanatics
        Lid sinds:
        31 October 2004

        origineel gepost door Powercorsa

        origineel gepost door GSi Fanatics
        Sorry maar ik vind het niks..

        -scrollbalken om het menu
        -overal reclame (neem een betere host?)
        -paginatitel onderaan de pagina?
        -3 css files en dan nog inline css toevoegen?

        Niet echt aandacht aan besteed, zo kan iedereen een site maken…
        Werk het wat beter en professioneler uit, neem een fatsoenlije host, kies een leuke domeinnaam en kijk eens wat html technieken na.

        suc6

        Dan weet jij waarschijnlijk niet hoe jong deze jongen is. :thumbup
        Een professionele host kost redelijk wat geld.

        Leeftijd maakt niet zo veel uit. De basis heb je zo onder de knie, daar is genoeg over te vinden.

        Hosting hoeft ook helemaal niet veel te kosten. Ik ga hier geen reclame maken, maar als je een beetje goed zoekt weet je dat je voor 20 euro per jaar al een leuke hoeveelheid MB`s tot je beschikking hebt, en een domein kost nog geen 10 euro per jaar.

        Ik zeg alleen, als je er serieus een website van wilt maken moet je het wat proffioneler en serieuzer aanpakken, en niet met zo`n site-creator of hoe ze het noemen een website maken.

        Zie het als opbouwende kritiek, kwam er idf wat lomp uit, sorry, maar ik wil alleen maar zeggen dat je er met een beetje moeite en inspanning veel beter uit komt. It`s worth the try.

        Mocht je vragen hebben of hulp nodig hebben, kun je me best eens een pm sturen hoor.

        #17510185
        GSi Fanatics
          Lid sinds:
          31 October 2004

          Heb ik jullie boos gemaakt ofzo, haha :hmmz

          #17510186
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            origineel gepost door wim-v6
            De Facelift van de corsa-B kloppen ook niet helemaal

            De eerste facelift kwam in ’95 teon kreeg de sport ook meegespoten bumpers

            De 2e facelift, de versie met nieuwe bumpers is in ’97 gekomen, en niet in ’99

            Wij hebben hier al 1 begin en een half ’98 met het nieuwe type Bumpers en nieuwe type Airbags.

            Willem

            is dat nieuwe stuur niet gekomen vanaf modeljaar 99 (september 98 dus)

            #17510187
            Powercorsa
              Lid sinds:
              26 October 2007

              Nee, hoor. Ik ben hier niet zo vaak meer op het forum te vinden.

              Het is natuurlijk eenvoudig als je interesse er in hebt, als je dit niet hebt zal je het niet makelijk leren.
              Er zijn zoveel verschillende scripting talen waarmee je het voor elkaar kunt krijgen, dat je door de bomen het bos niet meer ziet
              Denk aan HTML, PHP en Java en dit zijn alleen nog maar de bekenste, wanneer gebruik je welke taal enz.
              Zover ik kan zien is dit een gratis hosting provider, dus dan ben je al gauw gebonden wat deze ondersteund. Reclame ontkom je dan niet aan.

              BTW hij heeft meer de leeftijd van buiten met z’n vrienden te voetballen. (tenminste dat deed ik toen ik zijn leeftijd had.)

              @ Astra-F cabrio freak,

              Ik weet niet of in Belgie ze ook webspace aanbieden bij het bijv. ADSL account, anders zou je kunnen kijken of je deze ruimte van je ouders mag gebruiken :thumbup

              #17510188
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                origineel gepost door Spacejam

                origineel gepost door wim-v6
                De Facelift van de corsa-B kloppen ook niet helemaal

                De eerste facelift kwam in ’95 teon kreeg de sport ook meegespoten bumpers

                De 2e facelift, de versie met nieuwe bumpers is in ’97 gekomen, en niet in ’99

                Wij hebben hier al 1 begin en een half ’98 met het nieuwe type Bumpers en nieuwe type Airbags.

                Willem

                is dat nieuwe stuur niet gekomen vanaf modeljaar 99 (september 98 dus)

                Mijn combo is van begin ’98 en heeft nieuwe type airbag en airbag rechts, dus iig flink eerder als September.

                Kenteken: 95-BP-VH
                Datum eerste toelating: 28 juli 1998
                Datum eerste tenaamstelling NL 6 september 2004
                Datum laatste tenaamstelling: 7juni 2008
                Vervaldatum APK: 15 augustus 2010

                Willem

              6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.