Corsa OPC gestolen / gevonden!

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield Corsa OPC gestolen / gevonden!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253199
    Vincent_GSI
      Lid sinds:
      1 March 2011

      Vannacht gestolen in Krimpen a/d Ijssel

      Als iemand hem ziet rijden, laat het ff weten

      Kenteken is 89-ZG-JB

      #18078643
      devries_met_ck
        Lid sinds:
        30 June 2012

        :swear :swear :swear
        Dat de *** eraf mag vallen bij het volk wat zoiets doet
        ________________

        #18078644
        origineelste
          Lid sinds:
          21 October 2005

          kerst komt er aan er moeten duren spulen onder de boom

          #18078645
          corsaracer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 January 2005

            zijn ze zo makkelijk te stelen dan??

            lees als je geen sleutel hebt??
            of in huis ingebroken en sleutel gejat…

            #18078646
            origineelste
              Lid sinds:
              21 October 2005

              er zal vast wel een truck voor zijn ze halen nieuweste bmw,s ook weg binnen 5 min zonder de origineele sleutels

              #18078647
              Vincent_GSI
                Lid sinds:
                1 March 2011

                Hij is weer terug :thumb

                #18078648
                soepkiepe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 August 2010

                  beter ja!!
                  is hij nog in goeie staat, of hebben ze er het 1 en ander aan gesloopt?
                  ook daders bekend?
                  of wat ze er mee gedaan hebben?

                  #18078649
                  midnight black
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 December 2011

                    Ja nou zijn we nieuwsgierig….

                    #18078650
                    Vincent_GSI
                      Lid sinds:
                      1 March 2011

                      Weet het verhaal er achter nog niet, auto is mee voor sporenonderzoek..

                      #18078651
                      Vincent_GSI
                        Lid sinds:
                        1 March 2011

                        Hey,

                        Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie mede leven en reacties.
                        En vooral Patrick wil ik heel erg bedanken voor zijn moeite om het op Facebook en Marktplaats te plaatsen.

                        Nou hierbij dan het verhaal, …
                        Zoals de meeste van jullie weten is mijn auto dus in de nacht van maandag op dinsdag ochtend gestolen bij mij onder de carport.
                        En ik kan je vertellen als je in eens op komt en je ziet opeens niks onder de carport staan sta je toch ff raar te kijken!
                        Dus gelijk politie gebeld en daarna meteen naar het bureau om een aangifte te doen, en de verzekering gebeld, etc,etc.
                        Zoals de meeste van jullie ook dachten, dacht ik dus ook…die zie je nooit meer terug!

                        Was eigenlijk al aant kijken op het internet voor een andere OPC…en die dan weer zo te gaan bouwen zoals ik de mijne had.
                        Totdat ik vrijdagavond een telefoontje kreeg van een maatje van mij die toen net pas gehoord had dat mijn Corsa gestolen was.
                        Hij zei that sucks (effe in het kort zeg maar) en vertelde me dat hij woensdag of donderdagmiddag toen hij naar het metrostation liep.
                        Een blauwe OPC zag staan met donkere wielen, maar hij stond er natuurlijk niet bij stil dat ik het was of dat ik daar ergens op bezoek was ofzo.
                        Want hij wist natuurlijk nog niet dat hij gestolen was.
                        Dus ik opgehangen en zei tegen me pa zullen we ff gaan kijken want wie weet? had wel zo iets van mja zal wel heel toevallig wezen
                        (maar ja een opc zie je natuurlijk niet dagelijks)
                        Dus toch maar in de auto gestapt en daarheen gereden…
                        En er stond inderdaad een opc en toen de achterzijde in beeld kwam zag ik de Botter tuning sticker op het zijruitje zitten, En zei meteen tegen me pa dat is hem!!!
                        Hij zei nee joh…ik zeg ja echt wel…toen de parkeerplaats opgereden en toen kwam het kenteken in beeld en toen wast helemaal vrij duidelijk.
                        Ik meteen me zwager gebeld en me pa de politie…me zwager kwam met zijn zwager weer aan en die gooide ff zijn dikke pick-up voor de corsa.
                        Ik was echt zo verschrikkelijk blij en stond echt effe te trillen op mijn poten van de adrenaline!
                        Even rond de auto gelopen en aan de velgen gevoeld maar als ik het zo in het donker en de auto was zeiknat kon zien zaten er geen beschadegingen op.
                        Wel een aantal dingen uit de auto waren weg of in de kofferbak gegooid zoals het schaalmodel van een replica van de 1:1, Opel sjaal, OPC race handschoentjes.
                        Maar mijn autopapieren lagen allemaal nog netjes in de armsteun en de Garmin lag nog onder de bijrijdersstoel
                        Later kwam de politie aan en het 1 en ander door besproken, Maar de auto moest helaas mee voor sporenonderzoek.
                        Dus nog ff later kwam er een sleepwagen van de police…Maar die snapte het niet of was niet echt bepaald snugger.
                        Eerst met wielrolkrikjes de voorwielen los van de straat (en hopen dat mijn velgen niet beschadigd geraakt zijn daar door!) uit het parkeervak geduwd.
                        En toen kwam het grootste gestuntel hij kreeg hem maar niet goed in de beugels (de voorwielen) en maar proberen met duwen en trekken…pfff!
                        Op een gegeven moment was ik er ook wel een beetje klaar mee, …en vertelde hem dat hij zijn sleepwagen recht moest zetten voor de auto dan duw je hem er zo op.
                        Uiteindelijk dat gedaan en wast gelukt…maar door dat geklungel heb ik wel lichte krasjes schade aan de voorbumper een mijn NBR onderlip
                        omdat hij een keer te ver doorschoot over de gaten heen tegen een hard rubberen steun van de sleepwagen.
                        Uiteraard gerapporteerd op de nota want dat gaat natuurlijk wel vergoed worden!
                        hij staat nu dus in de wacht voor een sporenonderzoek en hoop hem deze of volgende week weer op te mogen halen.
                        ik ga zo ie zo met een expert daar nog kijken om de schade op te nemen en kijken of er nog andere schades zijn aan de buitenkant en binnenkant.
                        Want ja hij was helemaal schadevrij na de schadeherstel en dat is (was) hij ook gewoon gebleven.
                        Dus alles wat er nu op zit is tijdens de diefstal of het politie transport gebeurd.
                        Al met al is hij gelukkig weer bij zijn eigenaar die er veel geld,hobby uren en vooral zuinig en met heel veel plezier in rond rijd terug
                        En hij stond eigenlijk nog maar net 3km van huis…mijn maatje die woont daar in de straat naast
                        En das echt een hele grote geluk hebben dat ze hem precies daar neer hebben gezet.
                        Ik denk dat ze hem gewoon daar neer hebben gezet en afgelopen weekend of binnenkort weer op hadden willen komen halen.
                        En dan denk ik om te kijken of er geen GPS tracker aan boord is want dan zijn ze natuurlijk gelijk de sigaar.

                        Nu dus hopelijk heel even geduld nog en dan ist beesie weer bij mij veilig onder de carport.
                        Maar deze keer wel dat ze hem niet meer zo snel mee kunnen nemen! of eigenlijk gezegd helemaal niet meer

                        #18078652
                        midnight black
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 December 2011

                          Nou, dat is een heel verhaal maar gelukkig met een happy end! Hopelijk is ie binnenkort weer in oude staat thuis. Was er niks te zien van inbraakschade? Stuurslot defect ofzo? Succes nog met de afhandeling.

                          #18078653
                          corsaracer
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            1 January 2005

                            :jerry :jerry :jerry :jerry

                            SUPER GOED NIEUWS !!!!

                            hopelijk heb je hem gauw terug!!

                            #18078654
                            david verburg
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              2 July 2004

                              Daarom dus een tracker inbouwen!!!!
                              Kennis van me was pas geleden zijn rs4 kwijt op precies de zelfde manier
                              Ook hij had geen tracker .
                              Een tracker kost rond de 200 a300 euro en een abbo van 20 tientjes in de maand
                              Die kosten wegen niet op tegen het verlies van je heilige koe.
                              Iig perfect dat je em weer terug hebt .
                              Ik zeg direct een klasse 5 alarm instaleren en een auto er voor zetten want je kan er donder op zeggen dat
                              Ze het nog eens proberen.
                              Mocht je info willen over volg systemen U2u me dan ff
                              Ik installeer ze dagelijks

                              #18078655
                              TWA
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                17 June 2010

                                Maar waar ik nieuwsgierig naar ben: hoe is deze auto meegekomen? Hebben ze je sleutels gestolen? Zijn er extra sleutels besteld via dealer? Zijn er apparaten voor die de startonderbreker weten te om zijlen?

                                Blij dat ie terug is man, snel extra beveiliging er in stoppen, voordat ie weer weg is :swear

                                Greetz Emiel :thumb

                                #18078656
                                Vincent_GSI
                                  Lid sinds:
                                  1 March 2011

                                  Hoe ze hem meegenomen hebben weet ik ook nog niet, het is niet mijn auto, als ik het weet post ik het hier meteen

                                  #18078657
                                  aapje1963
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    28 July 2006

                                    Begrijp het niet meer helemaal, is het nu jou auto die gestolen is of niet?

                                    je schrijft: Hoe ze hem meegenomen hebben weet ik ook nog niet, het is niet mijn auto..

                                    VErder gelukkig is hij terug en hopelijk weinig schade.

                                    gr
                                    Arnold

                                    #18078658
                                    Vincent_GSI
                                      Lid sinds:
                                      1 March 2011

                                      Nee is niet mijn auto, is van een clubgenoot, die zwarte op me avatar is van mij ;)

                                      #18078659
                                      schnitzel
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        27 September 2012

                                        Nou hierbij dan het verhaal, …
                                        Zoals de meeste van jullie weten is mijn auto dus in de nacht van maandag op dinsdag ochtend gestolen bij mij onder de carport.
                                        En ik kan je vertellen als je in eens op komt en je ziet opeens niks onder de carport staan sta je toch ff raar te kijken!
                                        Dus gelijk politie gebeld en daarna meteen naar het bureau om een aangifte te doen, en de verzekering gebeld, etc,etc.
                                        Zoals de meeste van jullie ook dachten, dacht ik dus ook…die zie je nooit meer terug! ……………. Hoe ze hem meegenomen hebben weet ik ook nog niet, het is niet mijn auto, als ik het weet post ik het hier meteen

                                        #18078660
                                        schnitzel
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          27 September 2012

                                          1ne verhaal jou auto . andere verhaal auto van clubgenoot

                                          #18078661
                                          TWA
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            17 June 2010

                                            Wtf mensen…zeik niet zo. Als de auto terug is is t ok. Van wie ie ook is, je moet met je poten van iemand anders zn spullen afblijven. T doet er niet toe van wie de auto was.

                                            Waar ik dus nog steeds nieuwsgierig om ben is eerder t feit hoe de auto gestolen is. Wacht je verhaal af Vincent :thumb

                                            #18078662
                                            aapje1963
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              28 July 2006

                                              Aha duidelijk… :thumb

                                              En Emiel als een vraagje gelijk zeiken voor jou is :hmmz
                                              Gewoon interesse van een mede forum lid.

                                              #18078663
                                              TWA
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                17 June 2010

                                                Sorry Arnold kwam bij mij zo over alsof TS niet werd geloofd. I’ll take it back dan :angel

                                                #18078664
                                                RISL
                                                Moderator
                                                  Lid sinds:
                                                  24 January 2011

                                                  Goed nieuws!

                                                  #18078665
                                                  Dolby
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    1 May 2008

                                                    Zeker goed nieuws dat de auto terug is. Hoop alleen dat ze de dader te pakken krijgen. Ik zou wel willen weten hoe de dader de auto mee heeft gekregen.

                                                    #18078666
                                                    Vincent_GSI
                                                      Lid sinds:
                                                      1 March 2011

                                                      @schnitzel wrote:

                                                      1ne verhaal jou auto . andere verhaal auto van clubgenoot

                                                      Heb nooit gezegd dat het mijn auto is..

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 38)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.