Corsa geeft vermogenverlies

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa geeft vermogenverlies

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369441
    SiemenV
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 October 2019

      Hallo, ik zit met een probleem dat niet kan opgelost worden ik heb onlangs motor problemen gekregen met mijn opel corsa D van 2007 1.4cc  90pk benzine  gy verliest zijn vermogen wanneer de motor warm staat tijdens het rijden kan ik oppeens niet meer sneller geraken tenzij dat ik paar keer mijn gas loslaat en weer helemaal indruk dan schiet die weer eventjes in hang.

      Ik heb hem binnen gestoken en heb 4 nieuwe bougies van bosh in laten steken en de bobine is ook vervangen en uitgelezen en geen fouten meer maar blijf het zelfde probleem krijgen nu woensdag moet ik hem weer binnen steken maar weet er iemand misschien wat er aan kan zijn want ik kom dit redelijk veel tegen maar ziz nooit een oplossing in andere forums.

      Alvast bedankt.

      #18369443
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Meestal defecte luchtmassameter.

        #18369444
        SiemenV
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 October 2019

          Oke merci voor de snelle reactie woensdag moet die weer binnen in de garage en zal het laten weten als het opgelost is.

          #18369483
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Is de bobine ook vervangen door 1 van Bosch?

            Je kan nog wel is problemen krijgen met goedkopere bobine merken.

             

            #18369487
            SiemenV
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 October 2019

              Ja is ook van bosh maar ik denk dat het opgelost is. Na 2 dagen van het steken van de bobine ging die weer zonder problemen alleen als hij gewoon stil sta voor rood licht dan voel ik wel nog dat mijn motor niet perfect draait eerst goed en dan 1 sec minder en dan herpak die hem. Voel wel dan men motor goed trillen voor die 1ne sec.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.