Corsa electric 2021 – Cruise control / snelheidsbeperker werkt niet

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa electric 2021 – Cruise control / snelheidsbeperker werkt niet

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18555076
    Ricola
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 September 2024

      Vorige week 2de hands deze auto gekocht, maar er blijkt een probleem met de cruise control te zijn.

      Uitrusting (zonder de stuurverwarming in mijn geval):

      Cruise1

      Cruise control:

      Cruise2

      Bij het activeren van bovenstaand symbool cruise controle op het stuur, verschijnt op het instrumentendisplay de tekst “regelaar onderbroken”, links bovenaan verschijnt het symbool digitaal met daarachter “—“.  Cruise4

      Nadien maak het niet uit of ik op “RES/+” of “SET/-“ druk.
      De “—” achter het symbool op het scherm knipperen, maar er komt geen snelheid in.

      Wanneer ik op “RES/+” of “SET/-“ druk als de snelheid <45km/u verschijnt er de melding dat de snelheid te laag is om de cruise control in te stellen.

      De knoppen werken dus, maar het lukt niet om snelheid in te stellen.

      Snelheidsbegrenzer:

      Cruise3

      Bij het activeren van bovenstaand symbool snelheidsbegrenzer, verschijnt op het instrumentendisplay de tekst “regelaar onderbroken”, links bovenaan verschijnt dit symbool digitaal met daarachter de laatst ingestelde snelheid van de begrenzer bv. “120”. Cruise5

      Nu kan ik met “RES/+” of “SET/-“ wel de snelheid aanpassen.

      Maar de auto reageert achter niet wanneer de ingestelde snelheid bereikt wordt.

       

       

      Iemand een gelijkaardige situatie al voorgehad ? Of een idee waar de storing zou kunnen zitten ?

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.