Corsa D OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Corsa D OPC

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372934
    Samantha Kalter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 March 2020

      Goedeavond leden,

      Ik heb mij op dit forum aangemeld omdat ik overweeg om een corsa D opc aan te schaffen.

       

      Ik heb op dit moment een mini cooper S uit 2007. Rijd super en ook een leuke auto om te zien, alleen staat deze de laatste tijd meer bij de garage dan dat ik er mee kan rijden helaas. Nou staat mini hier helaas om bekend maar dat het zo erg was had ik niet verwacht.

      Vandaar dat mijn ook is gevallen op dit sportieve model van Opel.

      Ik ben heel erg benieuwd waar ik op moet letten bij de aanschaf van deze auto en wat veel voorkomende reparatie zijn.

       

      #18379094
      Henkie1972
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 July 2020

        Goedemiddag, wij hebben een OPC met slechts iets meer dan 100.000 op de teller.

        Raad een Nederlandse auto te kopen, ivm historie, de versnellingsbak kan wel eens voor problemen zorgen dus checken is gewenst. Verder prima auto’s, rijden super goed. Wegligging is goed, alleen voorwiel aandrijving is wel wennen met dit vermogen. Kijk naar een auto met niet teveel eigenaren, zorg dat de onderhouds historie bekend is.

         

        #18379125
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Zoek een niet of goed gechipt exemplaar, veel zijn gechipt, niet goed en lopen dan stuk.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.