Corsa D 2011 – knipperlicht en gordel geluidje defect

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D 2011 – knipperlicht en gordel geluidje defect

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362572
    Renkie_
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 December 2018

      Bij de Corsa uit 2011 van mijn vriendin is van het ene op het andere moment het geluidje van de knipperlichten en gordel er mee gekapt. Ik heb al geprobeerd het probleem te verhelpen door de accu enige tijd los te halen maar dat heeft niet geholpen (stond als oplossing op een forum).

      Maar waar zit het speakertje van deze geluidssignalen? Ik las via Google dat afhankelijk van het model/bouwjaar Opel er soms een speakertje in de tellerunit zit maar soms ook een bepaalde unit onder het stuur, deze laatste doet dacht ik ook iets met de startblokkering.

      Weet iemand hoe dit precies werkt bij dit model Corsa? En is dit op een eenvoudige manier te fixen? Op zich valt zo ook met de auto te rijden maar het zou leuk zijn als we dit probleem toch kunnen verhelpen. Want stel het zit in het onderdeel waar de startblokkering mee werkt, valt de ECU ook aan te passen om de startblokkering volledig te verwijderen?

      #18363574
      Renkie_
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 December 2018

        Iemand?

        #18364691
        Renkie_
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 December 2018

          ?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.