Corsa d 2010 interieur ventilator

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa d 2010 interieur ventilator

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358678
    papaul87
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 January 2011

      Hallo,

      ik bezit een opel corsa D waarvan ik regelmatig onder het dashbordkastje moet friemelen aan de stekker om de ventilator goed te laten werken. Nu kwam ik er achter dat deze stekker een losse draad heeft en er een aantal draden een beetje los zitten. De ene bruine draad zit helemaal nergens aan vast en heb geen idee wat ik daar mee moet. Ik heb foto bijgevoegd voor de duideljkheid.

      19FA9DC4-3BE0-495C-9031-4C0978478C06

      Mijn vraag is waar hoort dat bruine draadje aan vast te zitten, en kan ik de connector(volgende foto)waarin deze stekker hoort ook makkelijk losmaken? Ik heb het boutje losgemaakt maar krijg er geen beweging in. Deze ziet er een beetje verbrand uit!

      image1

      #18358752
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Dat is een bekend probleem bij de Corsa D.

        Heb je Climate Control (ECC) of handmatige airco?

        Voor de laatste heeft de dealer en speciale reparatie set van dat kabeltje.

        Bij de ECC kan je het slechts zelf proberen te repareren, want zover ik weet is daar geen reparatie set voor.

        #18360415
        Willem373
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 April 2018

          Dank voor het plaatsen van dit topic, ik lijkt hetzelfde probleem te hebben. De ventilator werkt vaak in eerste instantie alleen nog in stand vier; na een beetje friemelen aan de stekker onder het handschoenenkastje, werkt de rest vaak ook weer. Welk onderdeelnummer heeft die stekker? Ik denk dat ik die ook maar eens ga vervangen. Ik heb een Opel Corsa D 1.2 uit 2010.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.