Corsa D 2007 remt niet op een klauw

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D 2007 remt niet op een klauw

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347887
    jsp
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 December 2014

      Hallo, Ik heb recent een Corsa D van kennis en zijn rechtervoorklauw remt helemaal niet.

      Remslang al nagekeken is ok.

      Remklauw zelf is goed en glijpennen goed.

      ABS systeem geeft geen codes aan.

      Zou het toch de abs pomp zijn of de hrc?

      #18347935
      jsp
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2014

        ABS pomp lees ik overal.Voordat ik een andere ga halen moet je opcom hebben heb ik gehoord?

        #18365612
        Wil van Roosendaal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 April 2015

          Mijn Corsa D remde rechtsvoor niet. Volgens de Opel dealer was de ABS pomp (merk Bosch) defect en moest vervangen worden. Was een mechanisch defect. Nieuwprijs van de pomp bij Opel was ongeveer € 1.300,-.  Goedkoopste nieuwe pomp op het internet was rond de € 500-,-. Ook op de onderdelenlijn gezocht naar een pomp van een sloopauto. Een heel gedoe met artikelnummers en prijzen tussen de € 130,- en € 200,- voor een gebruikte pomp met soms 3 maanden garantie.

          Na wat zoekwerk op internet terecht gekomen bij ABS stuurapparaten in Beverwijk. (www.absstuurapparaten.nl). Telefonisch een afspraak gemaakt, ’s middags gebracht en binnen een uurtje klaar. Met 1 jaar garantie. Prijs € 250,-. Super service! Pomp kan ook per post naar ABS Stuurapparaten gezonden worden.

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.