Corsa/Combo C Centrale deurvergrendeling

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa/Combo C Centrale deurvergrendeling

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18434723
    Rubin
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 August 2021

      Hallo Allemaal,

      Ik had dit al eens in het bedrijfswagen topic geplaatst mar vooralsnog geen reacties en omdat de combo C ongeveer hetzelfde zou moeten zijn als de Corsa C probeer ik het hier ook nog een keer. (mods verwijder dit bericht als dit spam is in jullie ogen)

      Zoals wel meer mensen op dit forum heb ik nu ook problemen met de Centrale deurvergrendeling op mijn Combo C (corsa C zou hetzelfde zijn ?)
      Maar mijn probleem heb ik nog niet gezien.

      Deze auto heb ik nog niet zo lang en het is ook mijn eerste opel.

      Probleem is dat de CV niet werkt met sleutel in het slot of met AB, gister bij een sleutelboer geweest en die geeft aan dat de sleutel wel een signaal uitzend (batterij is al vervangen)
      Daarnaast heb ik ook geprobeerd de sleutel in te leren maar ik zie aan de auto nog steeds geen reactie (lichten/klikgeluidje van relais).

      Zekeringen heb ik ook eens nagelopen maar daar heb ik ook niets gevonden wat verkeerd lijkt te zijn.
      Nu is mijn oog gevallen op de BCM en wellicht dat daar iets mee is of wellicht met de relais achter de BCM.
      Volgens de sleutelboer gaf de auto ook geen foutcodes (uitgelezen aan de ODB).

      Ik hoop dat iemand hier mij kan vertellen waar ik nu op zou moeten letten, daarnaast heb ik zelf nog nooit gewerkt met apparatuur om een BCM oid opnieuw in te leren/programmeren dus daar wil ik wat voorzichtig mee zijn.

      Wat wel een mazzeltje is dat ik geen haast heb, de auto werkt en rijd prima en gezien het barrel waar ik vanaf kom is alles wat vanaf nu wel werkt een luxe.

      Alvast bedankt voor de reacties!

      #18434765
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Laat me de auto zien, als je ben in de buurt. Capelle a/d IJssel.

        #18435095
        Rubin
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 August 2021

          Hoi Liviu,

          Eventueel zou ik er eens een ritje aan kunnen wagen.

          Bedankt voor de reactie !

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.