Corsa c weinig vermogen geen storings meldingen

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa c weinig vermogen geen storings meldingen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357000
    Berend30
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 June 2018

      Hallo allen ik ben ik bezit van een mooie Corsa c 1.2 16v .Het probleem is dat de motor bijna geen vermogen meer heeft, soms lijkt het gaspedaal wel een spons.Heel soms heeft die gewoon z’n vermogen en weet je eigen niet wat je gebeurt zo pittig maar dit is maar zelden.

      Met airco aan rijden is bijna niet te doen (ik weet dat je dan minder vermogen hebt) maar nu wil die bij het weg rijden als bijna uitvallen .

      Na het uitlezen komen er geen foutmeldingingen uit gekukkg maar toch lijkt het steeds erger te worden.

      Het lijkt gemak wel een oude Lulle auto :smiley-car: .

      Kent iemand het probleem?

       

       

      #18357315
      stoerekevin
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 June 2018

        misschien moet je je bougy’s controlleren misschien zijn ze slecht

        #18357337
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Meestal is de luchtmassameter van deze motoren dan defect.

          #18357689
          Klaas54
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 June 2018

            Ik had vorig week precies hetzelfde. Ik tankte altijd bij de Tango maar ging vorige week een keer bij de Shell tanken en moest een ritje maken van ongeveer 30 kilometer. In het begin hield hij nog in maar gaande de rit ging hij steeds beter rijden en heb er tot op heden geen last meer van gehad.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.